theezeef

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwerkingstijd verzoek tot nummbehoud

Op woensdag 3-10-2012 heb ik om 00:12 via Friends+Family een nieuw abonnement en toestel besteld met nummerbehoud.
Vandaag ging bij mijn huidige provider mijn nieuwe maand in, ik heb daarom op hun website gekeken of het verzoek tot nummerbehoud was aangkomen daar staat dat er bij hen nog geen verzoek is ingediend.
 
Hoelang duurt dat over het algemeen? Aangezien er op de website van F+F wordt aangegeven dat er een aantal dagen extra verwerkingstijd is voor nummerbehoud.
 
Ik heb al wel bericht ontvangen van vodafone dat de bestelde telefoon een wat langere levertijd heeft. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het jammer dat het verzoek tot nummerbehoud nog niet is verwerkt.
 
 
2 Reacties 2
theezeef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
À een email ontvangen met de details en dus de vraag beantwoord 🙂 jippie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
theezeef schreef:
À een email ontvangen met de details en dus de vraag beantwoord 🙂 jippie
Super! Dan zou ik zeggen: welkom bij Vodafone 😄

Misschien handig om nog even te vermelden voor anderen die in de toekomst dit topic lezen op zoek naar informatie:
een aanvraag voor nummerbehoud wordt in Nederland bij alle providers binnen 10 werkdagen verwerkt. Meestal gaat dat bij ons wel sneller zoals je hierboven kunt zien 😉
De datum dat je nummer daadwerkelijk wordt overgenomen door Vodafone (of door een andere provider) hangt vervolgens af van de datum dat je contract afloopt bij je oude provider. Meestal gaat je nummerbehoud (en nieuwe abonnement) in op of heel kort nadat je contract afloopt daar.

Puur ter info voor de toekomst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic