Missterious

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Verwarrende communicatie, mogelijk oplichting?

 

Ik heb vanochtend via de Messenger Facebook Vodafone Nederland contact gehad omdat ik gisteren verlengd heb, maar nog geen bevestiging heb gehad en de orderstatus blijft hangen op “Ontvangen en in behandeling”. Een medewerker vertelde mij dat mijn order niet goed was binnengekomen. Daarna werd mij aangeboden dat de medewerker mijn order zou annuleren een code naar mijn mailadres zou sturen zodat ik op een andere website opnieuw kon bestellen. Dat vond ik allemaal een beetje vaag en verdacht dus ik heb zojuist ook telefonisch contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat er niets mis was met mijn order en dat het wat langer kon duren (48 uur) voordat ik de bevestiging krijg.
 

Ik snap er nu dus helemaal niets meer van. Zie bijgevoegde screenshots (foto 1 en 2 perongeluk in verkeerde volgorde). Kan iemand mij hier uitleggen wat er aan de hand is? En wat nu daadwerkelijk de status is van mijn order?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone heb het zojuist telefonisch opgelost. Topic kan worden gesloten. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Missterious 

Welkom op de Community van Vodafone. 
Als ik het goed begrijp waren er problemen met jouw order. Mijn collega zou deze verwijderd hebben en heeft je een e-mail gestuurd met een voucher.
Ik leg je graag meer uit over de voucher. De voucher gebruiken wij om uit te sturen naar klanten, waarbij er een issue is geweest of eventueel voor een verlenging of een nieuw abonnement.

Ik kijk graag met je mee of de order in het systeem staat of dat deze verwijderd is.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? 
Dan kan ik met je meekijken. 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je de gegevens al ingevuld had @Missterious 
​​​​​Ik ben gelijk het systeem in gedoken voor je en zie dat er een bestelling in het systeem staat voor een Red Essential abonnement (2 jaar) in combinatie met een Apple iPhone 12 mini 64GB green. 
Deze bestelling is op 06-11 geplaatst. Als het goed is, heb je ook een mail met het ordernummer gehad. 

Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone nee ik heb nog steeds geen mail gehad, ook niet in de spamfolder. Ik zie in de Vodafone app de bestelling wel staan, maar die staat nog steeds op 

“Ontvangen en in behandeling:

We hebben je aanvraag in behandeling genomen. Na goedkeuring verwerken we je bestelling direct.”

Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone heb het zojuist telefonisch opgelost. Topic kan worden gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @Missterious 
Heb je een mail ontvangen met de order en het contract? 

Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ja de order staat nu goed en heb een mail. Er is wel gelijk een nieuw probleem. Ondanks dat ik meerdere malen  het document van de rechtbank heb opgestuurd (2 jaar geleden bij de vorige verlenging ook weer) dat ik toch echt niet meer onder bewind sta, blijkt dat de afdeling Credit Assessment daar nog steeds niets mee gedaan te hebben. Dus nu ga ik straks toch maar langs de Vodafone winkel in Breda, waar ze dit 2 jaar geleden ook voor mij hebben opgelost, door het document van de rechtbank ter plekke door te sturen en net zo lang te bellen tot het verwerkt was. Ik baal er alleen stevig van dat dit nu wéér gebeurd. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is fijn om te horen!  

Je mag hiervoor ook bellen of mailen @Missterious naar onderstaande gegevens. Misschien is dit makkelijker ipv langs de winkel te gaan.
Waarom dit gebeurt, durf ik helaas niet te zeggen. Indien je dit liever via de winkel wilt regelen, dan mag dat natuurlijk ook.

0433514528 
schuldbeheervf@vodafoneziggo.com

 

Missterious
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is definitief opgelost. Order is geaccepteerd na het doorsturen van een gerechtelijke beschikking naar de afdeling Credit Assessment. Nu maar hopen dat dit over twee jaar niet weer gebeurd. ??‍♀️

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @Missterious
Wat je nog zou kunnen doen, is over een week even bellen met deze afdeling om te checken of dit verwijderd is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic