eblijsie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervroegd verlengen.

Ik heb net gebeld met Vodafone over vervroegd verlengen, dit omdat ik over 1,5 week al mag verlengen maar mijn telefoon nu zo'n beetje echt overleden is.

Ik hoorde dat dit kan, maar dat er dan maximaal een jaar abbonement afgesloten kan worden omdat dit wettelijk zo ingeregeld is.

Nu kijk ik op sites van een concurrent (bijv. t-mobile) en daar kun je gewoon 12 of 24 maanden verlengen, ben ik nu voorgelogen of breken jullie concurenten de wet?
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @eblijsie

Je mag gewoon met 2 jaar verlengen, hoor.
Maar bij de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst wordt dan 24 maanden opgeteld.
Dus indien de eindatum van jouw huidige abonnements-overeenkomst ligt op 5 December 2014. Dan wordt bij 2 jaar verlenging de nieuwe einddatum vastgesteld op 5 December 2016.

Wel krijg je vanaf 5 Augustus 2014 (voorbeeld !!!) de door jou gekozen smartphone. En kun je gebruik maken vanaf 5 Augustus 2014 (voorbeeld !!!) van de door jou gekozen abonnements-vorm.

Dit abonnement duurt dan nog 28 maanden, tot 5 December 2016 (voorbeeld !!!)

Zie voor meer informatie het sticky topic: ik heb verlengd (of ik ben zojuist klant geworden), en nu?
Hier in het Forum-board: Vodafone RED & andere abonnementen.

Succes !

Netwerker
ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Eblijsie,

Je kunt volgens mij maximaal 1 week van tevoren verlengen. Welk abonnement je dan neemt en of je verlengd met 1 of 2 jaar kun je natuurlijk helemaal zelf beslissen.

Succes,
ND
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic