Nick_66

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervelende telefoontjes!

Hallo,
Ik word al een aantal weken gebeld door een onbekende beller. Weet nu inmiddels zeker dat het Vodafone is, want mijn abonnement verloopt over een aantal maanden dus zal Vodafone mij iets proberen aan te bieden. Ten eerste neem ik nooit de tel op als het een onbekende beller is. Ten 2e wil ik zelf uitzoeken wat het beste abonnement voor mij is. Ten 3e: waarom blijft Vodafone mij elke dag opnieuw bellen? Erg vervelend! Waarom ook een onbekend nummer? Kan een aanbieding niet gewoon per mail gedaan worden!? Graag het verzoek om niet meer gebeld te worden! Vind dit erg opdringerig van Vodafone.
Met vriendelijke groet,

Nico

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nick_66 , dat begrijp ik. Als je het via onze overlast formulier aanmeldt zal het verder worden onderzocht. Topic gesloten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt via de klantenservice aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden door de afdeling sales. Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen om deze optie uit te zetten. Je kan daarbij aangeven dat dit wel bijvoorbeeld via email kan.
Als het iemand anders is dan Vodafone kun je het formulier op de website invullen https://www.vodafone.nl/support/overlast-melden/telefonische-overlast-melden.shtml
Nick_66
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat ga ik zeker doen! Begin deze telefoontjes onderhand echt beu te worden!
.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nick_66 , dat begrijp ik. Als je het via onze overlast formulier aanmeldt zal het verder worden onderzocht. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic