Prepaid-user

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vervangende simkaart

Ik heb een inmiddels al 13 jaar oude simkaart. Heeft tot nu toe altijd goed gewerkt.
In de smartphone valt deze kaart telkens uit. Dus naar mijn idee zijn de contacten op de kaart dan ook door slijtage wat minder geworden.
Nu ben ik inmiddels al bij de Vodafonewinkel hier geweest voor een vervangende simkaart.
Dit moet via de klantenservice gebeuren werd mij verteld. Op de website staat dat het ook in de winkel kan maar oke.
Maar juist op de websiite bij klantenservice kan ik nergens een optie vinden hoe ik een vervangende kaart kan aanvragen.
Even voor de duidelijkheid, het betreft dus een pre-paid simkaart.
Nou is mijn vraag dan ook, waar kan ik de optie vinden om een vervangende kaart aan te vragen?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Prepaid-user,

Als je een nieuwe Prepaid Sim nodig hebt, dan kun je een Prepaid Simwissel aanvragen. Dit is normaal gesproken in de winkel ook mogelijk. Waren de Prepaid simkaarten misschien niet op voorraad? Via de website kun je dit helaas niet aanvragen. Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice via 1201 of 0900-0940 (met een vaste lijn). Mijn collega's aan de telefoon kunnen dan een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Je kunt eventueel ook contact opnemen via Twitter of Facebook als je dat makkelijker vindt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Prepaid-user,

Als je een nieuwe Prepaid Sim nodig hebt, dan kun je een Prepaid Simwissel aanvragen. Dit is normaal gesproken in de winkel ook mogelijk. Waren de Prepaid simkaarten misschien niet op voorraad? Via de website kun je dit helaas niet aanvragen. Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice via 1201 of 0900-0940 (met een vaste lijn). Mijn collega's aan de telefoon kunnen dan een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Je kunt eventueel ook contact opnemen via Twitter of Facebook als je dat makkelijker vindt.
Prepaid-user
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Robbie
 
Bedankt voor je reactie, Ik ga van de week nogmaals naar de Vodafonewinkel om een simwissel aan te vragen.
Lukt dit niet dan zal ik alsnog contact opnemen met de klantenservice.
Ik laat in ieder geval nog even weten met welke optie ik geslaagd ben,
 
Groeten
 
Prepaid-user
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Succes ermee! Hopelijk lukt het direct in de winkel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic