Natasja3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervangende simkaart werkt niet

Hallo,
Ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn huidige simkaart niet in mijn nieuwe telefoon past. Nu geeft de telefoon echter aan dat de simkaart niet ondersteund wordt. verder krijg ik de nieuwe simkaart niet geactiveerd en blijft mijn PUK-code op de PUK van mijn vorige simkaart staan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natasja3
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je wel aangegeven bij de koop van je nieuwe simkaart dat het om een prepaid kaart ging? Ik verwacht eigenlijk dat je gewoon een abonnement kaart hebt ontvangen, of niet? Het beste wat je kan doen is even langs een Vodafone winkel gaan en anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Had je je oude prepaid simkaart overigens wel geregistreerd? Want dat is ook wel belangrijk!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natasja3
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je wel aangegeven bij de koop van je nieuwe simkaart dat het om een prepaid kaart ging? Ik verwacht eigenlijk dat je gewoon een abonnement kaart hebt ontvangen, of niet? Het beste wat je kan doen is even langs een Vodafone winkel gaan en anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Had je je oude prepaid simkaart overigens wel geregistreerd? Want dat is ook wel belangrijk!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @Natasja3?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic