rem4rk4ble

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vervangend Toestelservice Dynalogic

Goedemiddag,

Ik vroeg mij af, en met mij denk ik velen, waarom Dynalogic bij een reparatie via de vervangend toestelservice bij het Vodafone RED abonnement, niet aangeeft of het probleem wel verholpen is, danwel wat zij gerepareerd hebben.

Ik heb vorige week mijn toestel ter reparatie aangeboden bij Dynalogic, voor de 3e keer, kreeg hem een week later terug en ik heb sterk het idee dat het toestel niet eens geopend is. Ik krijg iedere keer hetzelfde toestel terug, ivm refurbished. Dat is prima, maar DynaLogic laat niet weten of het probleem daadwerkelijk gefixed is of dat ze het niet konden vinden.

Zou Vodafone hier iets meer over kunnen vertellen?

Wat ik mij dan ook afvraag, waarom krijg ik, als ik 3 keer een telefoon opstuur met verschillende klachten, niet een refurbished toestel terug maar iedere keer mijn eigen toestel? Je zou zeggen dat je op een gegeven moment mag concluderen dat de iPhone niet deugd (of de gebruiker maar die laat ik even buiten de beschouwing 😉 ) en dat hij gewoon in zijn geheel vervangen dient te worden.

Alvast hartelijk dank voor het antwoord.

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @rem4rk4ble

Consumentenrecht is één van mijn expertises op dit Forum.
Ik heb voor je gezocht op de website van Consuwijzer.nl naar een soortgelijke kwestie. En naar voorbeeldbrieven waarmee jij je recht kunt halen. Jij hebt als consument inderdaad recht op een deugdelijke reparatie van je smartphone. En je hebt ook drie maanden garantie op de reparatie. Aangezien de reparatie kennelijk niet goed is uitgevoerd, moet je Vodafone de kans geven om nog één keer de smartphone deugdelijk en correct te repareren, binnen een redelijke periode. En anders een nieuwe, soortgelijke smartphone van hetzelfde merk en type als jouw huidige smartphone. Je moet dat afdwingen bij de verkoper van jouw smartphone. Voorbeeldbrieven vindt je in de rechterkolom van de webpagina van Consuwijzer waar ik nu naar verwijs.

Weblink: https://www.consuwijzer.nl/nieuws/lezersvraag-spits-over-de-reparatie-van-een-laptop. Consuwijzer over ondeugdelijke reparaties

Je kunt je klacht per brief indienen bij het postbus adres van Vodafone in Maastricht. Zie de Support pagina van Vodafone. Maar ook kun je bovenstaande informatie kopiëren en plakken naar het online klachtenformulier.

Succes!


Netwerker

*moderator edit: link naar consuwijzer had per abuis "> als toevoeging, hierdoor werkte de link niet. Dit aangepast, zodat de link wel werkt.*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic