Goedemiddag,
Ik vroeg mij af, en met mij denk ik velen, waarom Dynalogic bij een reparatie via de vervangend toestelservice bij het Vodafone RED abonnement, niet aangeeft of het probleem wel verholpen is, danwel wat zij gerepareerd hebben.
Ik heb vorige week mijn toestel ter reparatie aangeboden bij Dynalogic, voor de 3e keer, kreeg hem een week later terug en ik heb sterk het idee dat het toestel niet eens geopend is. Ik krijg iedere keer hetzelfde toestel terug, ivm refurbished. Dat is prima, maar DynaLogic laat niet weten of het probleem daadwerkelijk gefixed is of dat ze het niet konden vinden.
Zou Vodafone hier iets meer over kunnen vertellen?
Wat ik mij dan ook afvraag, waarom krijg ik, als ik 3 keer een telefoon opstuur met verschillende klachten, niet een refurbished toestel terug maar iedere keer mijn eigen toestel? Je zou zeggen dat je op een gegeven moment mag concluderen dat de iPhone niet deugd (of de gebruiker maar die laat ik even buiten de beschouwing 😉 ) en dat hij gewoon in zijn geheel vervangen dient te worden.
Alvast hartelijk dank voor het antwoord.