mcweele

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vertrek Buitenland

Hallo,

In vorige post kon ik niet exact het antwoord vinden voor mijn situati, daarom een nieuwe post.

In Juli vertrek ik voor 13,5 maand naar het buitenland (Italie). Ik krijg daar een Italiaans nummer, dus heb mijn eigen toestel en abbonement niet elke dag nodig.

Mijn abbonement loopt nog tot september 2016. En als ik in Augustus 2016 terug kom wil ik graag mijn zelfde nummer weer hebben, en gedurende de tijd dat ik in Italie verblijf wil ik het toestel ook heel af en toe gebruiken (voornamelijk whatsapp).

Nu kan ik mijn abbonement niet beindigen, bij bevriezen kan ik het helemaal niet gebruiken, en het abbonement door laten lopen kost mij teveel geld per maand.

Wie heeft er een goede oplossing?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Mijn persoonlijke advies aan jou zou zijn dat je het beste gebruik kunt maken van Vodafone Time Out, gedurende de maximale periode van 9 maanden.
Dan verlies je wel alle kortingen en acties die op jouw abonnement van toepassing zijn. Maar dan heb je in ieder geval negen maanden lang geen abonnementskosten. En blijft het abonnement plus het nul-zes-nummer op jouw naam staan. Dat je negen maanden lang geen gebruik kunt maken van je Nederlandse abonnement maakt niets uit. Je kunt ook WhatsApp gebruiken met je Italiaanse abonnement. Gewoon daarmee WhatsApp downloaden en activeren met je Italiaanse mobiele abonnement en nul-zes-nummer.

Wel worden die negen maanden Time Out na afloop van de Time Out-periode bij jouw abonnement opgeteld. Maar dan ben je toch al weer in Nederland.

Dit is voor jou de goedkoopste en geschikste oplossing.

13,5 maanden je Vodafone abonnement door betalen kan ook. Maar is ontzettend duur. Vooral als je ook een Italiaanse mobiele telefonie abonnement hebt.

Weblink: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml
En kies voor : aanvraagformulier tijdelijk opzeggen
Lees de voorwaarden en bepalingen van Vodafone Time Out grondig door !!!!!

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic