Veenstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschillende apps willen niet opstarten

Mijn mail, spellen , Google en nog meer appstore, willen n niet opstarten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evertwk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

na het updaten van google services moest ik nog alle niet werkende apps aanpassen: cache en instellingen verwijderen. Daarna werkten de apps weer prima. o.a. gmail, Weeronline, chess en meer.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Veenstra 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel vervelend maar op een afstand niets over te zeggen. Heb je je toestel al uitgezet en opnieuw aan? Of je simkaart gecontroleerd of die het nog wel goed doet? Kijk je via mobiel data of via WiFi? En wat gebeurd en dan niet? 

Je zou, als die nu echt niets meer doet, langs een Vodafone winkel kunnen gaan. Eerst even kijken of die wel open is en of ze je direct kunnen helpen. Die kunnen er naar kijken en je misschien wel vertellen wat er is. Of, wat je ook kan doen, als je een backup hebt, terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw opstarten. Misschien doet die het dan wel weer? 

Evertwk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

na het updaten van google services moest ik nog alle niet werkende apps aanpassen: cache en instellingen verwijderen. Daarna werkten de apps weer prima. o.a. gmail, Weeronline, chess en meer.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Veenstra,
Welkom op de Community van Vodafone. Het is inderdaad een vervelend issue vanuit Google geweest.
Gelukkig zie ik dat je een hele nuttige tip van @Evertwk hebt gekregen. Heb je het hiermee kunnen oplossen.
Over dit issue lees je meer via https://community.vodafone.nl/t5/Toestellen/Storing-apps-Android/td-p/203620

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic