dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Verschil tussen Onbeperkt bellen naar Vodafone nummers en Onder ons bellen

Onderwerp zegt het al
 
Welke verschil zit daar in zag het in me blox ook staan.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Dantis,

Bij Vodafone Onder Ons kon je een beperkt aantal mensen toevoegen aan je Onder Ons groep. Met deze mensen kon je dan onderling gratis bellen. Jij bepaalt zelf met wie je onbeperkt wilt bellen. Zij bellen dan ook gratis met jou.

Onbeperkt naar Vodafone numers bellen houdt in dat degene die zo'n abonnement of BloX heeft onbeperkt kan bellen naar alle Vodafone nummers in Nederland. Je hoeft hiervoor niet bepaalde mensen toe te voegen; je belt automatisch gratis op het moment dat je een Vodafone nummer belt. Dit geldt dus alleen voor jou en niet voor de personen die jou bellen (tenzij ze ook een dergelijk abonnement hebben natuurlijk 🙂 ).

Bekijk in context

3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Dantis,

Bij Vodafone Onder Ons kon je een beperkt aantal mensen toevoegen aan je Onder Ons groep. Met deze mensen kon je dan onderling gratis bellen. Jij bepaalt zelf met wie je onbeperkt wilt bellen. Zij bellen dan ook gratis met jou.

Onbeperkt naar Vodafone numers bellen houdt in dat degene die zo'n abonnement of BloX heeft onbeperkt kan bellen naar alle Vodafone nummers in Nederland. Je hoeft hiervoor niet bepaalde mensen toe te voegen; je belt automatisch gratis op het moment dat je een Vodafone nummer belt. Dit geldt dus alleen voor jou en niet voor de personen die jou bellen (tenzij ze ook een dergelijk abonnement hebben natuurlijk 🙂 ).
robh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds 1 juli 2013 een bel+sms+web 200 abo en nu wil ik graag weten of ik ook onbeperkt naar vodafone nummers kan bellen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Robh,

Allereerst welkom op het forum!

Met dat type abonnement is het niet mogelijk om onbeperkt naar Vodafone nummers te bellen. Dit is wel het geval bij een aantal Red varianten.

Daarnaast kun je bij een aantal abonnementen een extra BloX aansluiten waarmee je alsnog onbeperkt naar Vodafone nummers kunt bellen. Hiervoor kun je je My Vodafone account -> BloX eens checken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic