Hoi
Elvira84 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Men zegt altijd, shoppen loont. Soms is het nodig om naar een andere provider over te stappen en soms kan je er met de
klantenservice van Vodafone ook uit komen en blijf je klant bij Vodafone. In de loopt der jaren, neem aan dat je een contract hebt van 3 jaar, zijn de prijzen aangepast en kan het dus voorkomen dat de prijs nu hoger ligt dan toen. Wat mobiel.nl doet met hun prijzen, dat zou je aan hun moeten vragen want daar heeft Vodafone geen antwoord op. Dat zijn hun prijzen en als die daar een verschil ik maken, dan ligt het antwoord bij mobiel.nl (dus wil je dat echt weten, dan moet je hun contacten).
Prijs verschil op de website van Vodafone kan dus zijn omdat je nu kijkt en de prijzen anders zijn dan toen. Daarnaast moet je ook goed kijken of je Ziggo Klant hebt aangevinkt of niet. Daar kan ook nog een prijsverschil ik komen en als je geen Ziggo klant bent is het sneu maar dan ligt de prijs iets hoger. Let op, ik zeg niet dat je als Vodafone klant meer zou betalen als je geen Ziggo klant bent. Ik bedoel hiermee dat als je naast Vodafone ook Ziggo hebt, je korting krijgt.
Daarnaast kan een provider natuurlijk niet korting op korting blijven geven. Dan zouden ze op een gegeven moment niets meer overhouden en dat is ook niet de bedoeling. Waarom er een verschil zit tussen al klant zijn en nieuw klant, geen idee, kan het namelijk ook zelf niet terug vinden. Heb ook even gekeken maar of ik nu klant ben of nieuwe klant wil worden, ik ben bij alles hetzelfde kwijt.
Maar goed, je kan altijd het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone (door te bellen naar 0800-0560) of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je misschien een aanbieding doen. Zeg niet dat het zo is, maar je kunt het altijd proberen. Telefonische gaat zoiets altijd beter dan wanneer je het via de website doet.
Probeer het op bovenstaande manier en wie weet kom je dan op een beter bedrag uit.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.