maartjetenhaaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschil abonnement

Ik ben eraan toe om mijn abonnement te verlengen. Nu heb ik bel/sms/web 200 en ik ga er eigenlijk nooit overheen, behalve als ik in het buitenland ben, door bellen en smsen. Nu ben ik aan het kijken naar een samsung galaxy S 3 mini of een 4 mini. De 3 is gratis bij hetzelfde abo voor €27,- in de maand. Bij een RED essential abo met 400 belminuten is dat €28,- Alleen bij de S3 mini heb ik dan een 4G abonnement met een telefoon die geen 4G ondersteunt. Maar bij de S4 mini moet ik nog €109,99 bij betalen, dat vind ik eigenlijk wel veel.
Kan iemand mij adviseren in mijn keuze?

Bedankt.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé maartjetenhaaf,

Het is moeilijk om je hierin te adviseren, als het om toestelkeuze gaat. Dit vind ik erg persoonsgebonden, al is het besturingssysteem wat je zult gaan gebruiken op beide toestellen hetzelfde. Ik zou de specificaties van de toestellen eens even naast elkaar leggen en een lijstje maken wat voor jou echt belangrijk is in een toestel. Voor een advies met betrekking tot je abonnement kun je het beste even bellen met 0800-0560. Hier kan dan een beladvies gemaakt worden, zodat je precies weet welk abonnement het beste bij je past.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic