ricotjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschil Start en Smart abonnementen

Ik zit bij de SIM only abbonnemten te kijken en nu vroeg ik me af wat nog meer de verschillen zijn tussen de Start en Smart abbonnemten. Het enige verschil wat ik zo kan zien is het data verschil. Maar zijn er nog meer wezenlijke verschillen?
9 Reacties 9
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/details/14475?filter=simonly

Pas op met afsluiten. Nu kan het met korting, maar upgraden kost je de oude prijs.
Bij SMART kun je extra blox (data) nemen wat bij START niet kan.

Nu proberen ze je met nog grotere korting naar RED te krijgen, maar vanaf juni moet VF bellen in de EU vrijgeven voor alle abo's.
Dan ben je met de START of SMART goedkoper uit 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
ErikZwolle daar is helemaal nog niks over bekend!
bartleunen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de chat krijgen ook de smart abonnementen in juni de EU bundel (zonder kosten). Echter over oudere abonnementen zoals bijvoorbeeld SO bel+sms+web konden ze nog geen uitspraak over doen
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf is daar ook niks over bekend. Op dit moment is het afwachten tot dat we bij die datum aankomen.
Thom4680

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al heb je een abonnement uit 2008 met data, Vodafone mag vanaf juni 2017 geen roamingkosten meer in rekening brengen bij de consument.
Dit is al een hele tijd duidelijk. Dat Vodafone geen duidelijkheid hier over schept is echt kwalijk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi Thom4680!

Zodra wij meer duidelijkheid hierover hebben, zullen wij dit ook direct communiceren.
Tim043

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Inmiddels een SMS gehad dat bij mij het tarief van NL ook in de EU geld. Toch gelijk gehad. 🙂
Alleen las ik vandaag dat er dit jaar al 52.000 mensen bij vodafone zijn opgestapt. Na alle perikelen dat je geen abo kon verhogen (ook na veel bellen met de diverse mensen van de klantenservice) en ZiGGO klanten voortrekken (extra data) snap ik niet dat men alsnog oude klanten ook een updat geeft voor de nieuwe tarieven?

Ik weet al wel wat het met alle mobiele ABO's wordt thuis! Ook weg bij V!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic