peter.haverkamp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verplicht My Vodafone en Mijn Ziggo koppelen?

Mijn vraag is gericht aan een medewerker van Vodafone, omdat via Chatten niemand is te bereiken. Dit is al een slechte zaak en nu mijn volgende ergernis:

 

Stop aub met die verplichte onzin, om account Vodafone en Ziggo samen te voegen. Ik wil gewoon naar My Vodafone en verder niks! Regel het voor mij! Ik ben de betutteling van bedrijven spuugzat!

 

Maak een menukeuze, om deze onzin over te slaan.

Ben benieuwd.....

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
peter.haverkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia,

Volgens mij hebben jullie het inlogscherm ondertussen veranderd. Ik kom nu meteen in My Vodafone.

 

Gisteren kreeg ik een scherm met alleen maar opties; o.a. koppelen aan Ziggo; profiel aanpassen, Ga naar Mijn Ziggo, enzovoort.

Geen enkele keuze om door te gaan naar My Vodafone.

 

Bedankt en voor mij is het opgelost!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @peter.haverkamp, goedemorgen!

Heb je in de tussentijd nog een collega van mij gesproken? Zo niet, dan hoor ik graag wat precies het probleem is. Je bent namelijk zeker niet verplicht om My Vodafone en Mijn Ziggo te koppelen. Je kunt hier gewoon 2 seperate accounts voor gebruiken als je dat wenst. Als ik je account controleer, dan zie ik dat My Vodafone ook niet gekoppeld is aan Mijn Ziggo. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Jammer voor de woordkeuze van de TS. 
Het is helemaal niet verplicht om je Vodafone en Ziggo account met elkaar te koppelen. Dit zijn twee verschillende accounts die je gewoon los van elkaar kan gebruiken. Waarschijnlijk bedoel je dat Vodafone en Ziggo je gegevens met elkaar koppelen om te zien of je recht hebt op een combinatie voordeel. Maar dat hoef jij zelf niet te doen, dat doet VodafoneZiggo op de achtergrond.

Er is geen enkele betutteling binnen Vodafone en Ziggo en koppelen is dus niet nodig. 

peter.haverkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia,

Volgens mij hebben jullie het inlogscherm ondertussen veranderd. Ik kom nu meteen in My Vodafone.

 

Gisteren kreeg ik een scherm met alleen maar opties; o.a. koppelen aan Ziggo; profiel aanpassen, Ga naar Mijn Ziggo, enzovoort.

Geen enkele keuze om door te gaan naar My Vodafone.

 

Bedankt en voor mij is het opgelost!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic