Sannstarr1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vermissing case.

Hallo.
Ik heb 3 dagen geleden een abbonent verlengd bij jullie met toestel.
Netjes bevestiging gehad en het nieuwe contract.
Uiteindelijk stond sinds 31 juli half 12 men status al op status aflevering. Maar geen track en trace code. Netjes gebeld met de vraag wat er mis is. Toen werd mij gezegd. Niks aan de hand. Het toestel is onderweg naar de koerier.. Net weer gebeld en nu is het toestel ineens vermist!!!!! Hij is niet bij jullie en niet bij post NL. Ik wordt hier een beetje moedeloos van. Toen ik vroeg kan ik geen toestel ophalen in de winkel zei die mevrouw dat dat geen optie was. De reden waarom niet heb ik niet gekregen. Voor de rest wil ik graag weten hoe deze case gaat lopen en op de hoogte gehouden worden. Aangezien ik nog steeds dezelfde status zie als gisteren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sannstarr1

Ik kan me voorstellen dat je hier moedeloos van wordt en dat je wilt weten wanneer het toestel geleverd wordt.
Om na te gaan waar het toestel is mag hiervoor gebeld worden met 0800-0560 en of via 1201
Mijn collega's daar kunnen een onderzoek/ case hiervoor starten en zij zullen je dan ook de terugkoppeling hiervan geven.
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien en kan dan ook geen status opvragen.
Je mag voor de status van het onderzoek bellen met 0800-0560 of via 1201

Hopelijk wordt het toestel alsnog snel geleverd bij je.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sannstarr1

Ik kan me voorstellen dat je hier moedeloos van wordt en dat je wilt weten wanneer het toestel geleverd wordt.
Om na te gaan waar het toestel is mag hiervoor gebeld worden met 0800-0560 en of via 1201
Mijn collega's daar kunnen een onderzoek/ case hiervoor starten en zij zullen je dan ook de terugkoppeling hiervan geven.
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien en kan dan ook geen status opvragen.
Je mag voor de status van het onderzoek bellen met 0800-0560 of via 1201

Hopelijk wordt het toestel alsnog snel geleverd bij je.
Sannstarr1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is al een case gestart zei de mevrouw die ik vanochtend heb gesproken.. Maar daar heb ik nog geen mail over gehad niks
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt het casenummer eventueel opvragen via bovenstaandnummer, daarnaast zullen zij dit terugkoppelen als het opgelost is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten & gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic