ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes

Verminderde dekking Leiden

Begin dit jaar heb ik een vodafone red abbo afgesloten met in het achterhoofd de uitrol van 4g, ik heb toen de dekkingskaart gecheckt en Leiden lag overduidelijk in het 4g gebied omdat ik daar nóg steeds geen 4g heb ben ik vandaag de dekking een gaan controleren en wat zie ik Leiden heeft helemaal geen 4g dekking meer bovendien lijken ook de 3g snelheden in de binnenstad fors lager dan voorheen!

Ik voel me echt bekocht door vodafone, eerst wel adverteren met een valse dekkingskaart, en dan niet leveren!
9 Reacties 9
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey ArHu,

Vodafone is nog steeds bezig met het bouwen en uitrollen van 4G in heel Nederland. De kaart toont op dit moment de plaatsen waar 4G al werkt, dat wil niet zeggen dat er in Leiden geen 4G zal komen.
Nog even geduld hebben dus 🙂
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Maar, Arina, jullie moeten echt een planning gaan afgeven! Op Twitter ook een stroom van mensen die wil weten wanneer ze 4G krijgen!

KPN postcodechecker: nu al 4G
T-Mobile postcodechecker: februari 2014
Vodafone forum/twitter: "kijk maar op het kaartje of het er al is"
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik begrijp wat je bedoelt, maar er kan altijd iets gebeuren waardoor iets vertraging oploopt. Dan zitten we ineens met een boel teleurgestelde klanten die per direct 4g willen want dat is ze beloofd 😉
Ik denk dat het daarom niet gecommuniceerd wordt.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ja, tuurlijk, maar de andere 2 zetten er ook bij dat het een indicatie is. Op de dekkingskaart kan immers nu ook al staan dat je goede dekking hebt, maar als je in een nieuwbouwwoning met gewapend beton en 3-dubbelglas woont (ja, dat bestaat) dan kan je dekking ook ineens veel slechter zijn dan je zou verwachten.

Zou je het anders eens willen navragen bij de netwerkmensen of de management-mensen of die weten of zo'n postcodecheck er wel nog komt?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik ga kijken of ik iemand kan vinden die hier meer info over heeft 🙂 Kan niets beloven maar ik zet het dus door!
ArHu
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Mijn punt is toen ik mijn abbo afsloot viel Leiden binnen het 4g gebied,nu niet meer en bovendien is de dekking binnen Leiden slechter geworden
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
@Arhina: ben erg benieuwd, bedankt voor het doorzetten!

@ArHu: wanneer heeft Leiden volgens jou op een landelijk kaartje gestaan bij Vodafone? Kan ik me namelijk niet herinneren.
ArHu
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
tot ongeveer 24 september, ik kan het me heel goed herinneren omdat het een van de overwegingen was om bij vf te blijven!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey RuudNL,

Bedankt voor je Feedback, ik heb te horen gekregen dat ze ermee bezig zijn iets te realiseren, maar meer info hebben we hier nog niet over.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic