Spak

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlopen 06?

Ik probeer mijn dochter haar tegoed op de Prepaid op te waarderen maar er wordt aangegeven dat dit nummer daarvoor niet geschikt is? Eerder lukte dit prima. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Spak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet of je nummer is verlopen en hoe dit komt. Maar voor prepaid gelden volgende regels: Vanaf 19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.

Nu weet ik niet of je dit hebt gedaan en dan zou je nummer niet al verlopen mogen zijn. Het kan natuurlijk zijn dat je dit niet hebt gedaan en dan is je nummer verlopen en kan je deze niet meer activeren. Om hier nu helemaal zeker van te zijn kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via te bellen of door een chat te starten. Die mensen kunnen voor je in het systeem kijken of je nummer nog actief is en of je deze nog kan opwaarderen.

Succes en laat nog even weten wat er nu gedaan is. Bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Spak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet of je nummer is verlopen en hoe dit komt. Maar voor prepaid gelden volgende regels: Vanaf 19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.

Nu weet ik niet of je dit hebt gedaan en dan zou je nummer niet al verlopen mogen zijn. Het kan natuurlijk zijn dat je dit niet hebt gedaan en dan is je nummer verlopen en kan je deze niet meer activeren. Om hier nu helemaal zeker van te zijn kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via te bellen of door een chat te starten. Die mensen kunnen voor je in het systeem kijken of je nummer nog actief is en of je deze nog kan opwaarderen.

Succes en laat nog even weten wat er nu gedaan is. Bedankt!
Spak
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijkt dat het nummer sinds gisteren uit de lucht is gehaald en niet meer hersteld kan worden. Bedankt voor alle info!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic