Zimm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlening niet doorgevoerd

Heb gebruik gemaakt van de black friday actie om e verlengen. Heb t toestel ontvangen.

Echter geen verandering in my Vodafone en ook m'n rekening van december klopt niet. Daar staat t oude abbo.

Ik heb contact gehad met Vodafone. Daar zou wel t juiste abonnement in t systeem staan. Case aangemaakt en nog niks gehoord. Wel krijg ik dus een foute rekening.

Wat gaat er mis?
3 Reacties 3
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Om te controleren waar het mis gaat zijn de systemen nodig Zimm
Helaas kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en kunnen daardoor ook niet met je meekijken of dit oppakken voor je. ik kan je alleen in dit geval doorverwijzen naar de klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of het al opgelost is etc.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Om te controleren waar het mis gaat zijn de systemen nodig Zimm
Helaas kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en kunnen daardoor ook niet met je meekijken of dit oppakken voor je. ik kan je alleen in dit geval doorverwijzen naar de klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of het al opgelost is etc.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic