rdej

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verlening met samsung a3

Hallo,
Mijn abo loopt bijna af. Ik wil graag verlengen met een samsun A3 met smart 200. Op de bestel pagina is de prijs 21 euro per maand met toestelprijs nul euro. Klik ik op bestellen dan moet ik ineen 99 euro bij betalen voor het toestel. Wie kan mij uitleggen hoe en wat ? Groeten,
RdeJ
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rdej
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen, net contact gehad met klantenservice. Klopt dus niet. Staat verkeerd op site. Wordt door ict veranderd. Bedankt voor je reacties. Groet, RdeJ

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rdej ,

Op de voor pagina van de site wordt en Smart 500 abonnement getoond en niet de Smart 200 die kun je later in het menu kiezen voor welk abonnement je gaat. Wees er wel even van op de hoogte dat deze tijdelijk niet leverbaar is, wanneer deze in voorraad is kun je het beste vragen aan de klantenservice.
rdej
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Ben net weer even terug gegaan naar de verleng pagina in my vodafone, maar hier staat bij dat het om samsung a3 gaat met smart 200 abo. Prijs 21 euro per maand en toestelprijs nul euro
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rdej ,

Als je al klant bent en kijkt op MyVodafone kan het soms weleens verschillen als het gaat om abonnement en toestel.
rdej
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen, net contact gehad met klantenservice. Klopt dus niet. Staat verkeerd op site. Wordt door ict veranderd. Bedankt voor je reacties. Groet, RdeJ
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic