vanhaut

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verlening, ingangsdatum., iPhone etc..

Ik kan mijn abonnement verlengen (in december loopt het af).. En op zich vind ik dat prima. Tarieven zijn niet al te slecht (kan altijd goedkoper natuurlijk 😉 ).. Ik zit echter te denken aan ene iPhone5.. ding heeft lange levertijd.. Hoe gaat het dan ?
 
Stel ik verleng per 1 oktober mijn abonnement (wat dus eigenlijk afloopt 2 december). Gaat mijn nieuwe contract dan in per 1 oktober of per 2 december (ik ga uit van het laatste) en betaal ik TOT DIE TIJD dan mijn huidige abonnementskosten.
 
Maar bij een iPhone hoort een iPhone bundel.. daar heb ik met mijn huidige smartphone niets aan.. Hoe gaat dat dan ? Ik was niet van plan te betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken omdat het toestel waarschijnlijk wel 8 weken levertijd heeft..
 
kortom.. Hoe gaat verlening in zijn werk in combinatie met de nieuwe iPhone..
 
En is het sneller geregeld als ik naar een vodafone winkel toe ga ? Want ik heb wat lopen zoeken maar qua bijbetalen voor het toestel is vodafone een van de goedkopere..
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé vanhaut!

Wat een vragen allemaal! Ik ga alles aan je uitleggen:).

Als je op 1 oktober gaat verlengen, gaat het abonnement ook op dat moment in. Je krijgt je toestel dan toegestuurd, of je neemt het direct mee vanuit de winkel.Je hoeft niet bang te zijn dat je huidige telefoon dan niet op deze bundel zou werken, dit is geen probleem. Als je een BlackBerry hebt moet je wel even contact opnemen, want daarvoor heb je dan nog even een BlackBerry bundel voor nodig.(Dit natuurlijk alleen in het geval van bestellen via telefoon of internet).
Zoals ik al zei gaat je contract al in, je einddatum daarentegen blijft gehandhaafd. Hier komt je nieuwe contractstermijn (van 1 of 2 jaar) achteraan.

Je kunt je bestelling plaatsen via de telefoon(0800-0569) en via de website(www.vodafone.nl). Hier heb je te maken met een levertijd. Als je naar de winkel gaat, kun je het toestel (indien op voorraad) direct meenemen.

Volgensmij zijn nu al je vragen beantwoord. Mocht je nog iets willen weten, post gerust:D!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic