Hoi
JKJKJK Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet die je heeft laten weten dat je nieuwe contract pas in kan gaan na het einde van je huidige contract. Want dat is namelijk niet zo. Zie ook deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml
Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet
BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze
My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten?
Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.Wat wijzigt wel en wat niet?
- Je houdt dezelfde einddatum van je contract
- Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.
Gewoon even bellen en dan overleggen met een medewerker van Vodafone en dan komt het wel goed. Ik heb afgelopen dinsdag mijn contract ook aangepast (Migratie) en mijn contract loopt ook nog een jaar door. Let wel op dat eventuele kortingen kunnen komen te vervallen. Maar dat zal de medewerker je prima kunnen uitleggen en kan je alsnog besluiten wat je gaat doen.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.