DennisSa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging niet verwerkt

Via Typhone heb ik in Augustus dit jaar mijn abbonoment verlengt en via Vodafone hier netjes een bevestiging gehad.
De verlenging was verwerkt en kon in de Myvodafone app zien dat dat de verlenging had plaatsgevonden (eind datum contract 7 november 2014 nieuwe eind datum 7 november 2016).

3 weken geleden de app geopend en tot mijn verbazing was de verlenging weg en mijn abbonoment afgelopen.

Ongeveer 6 keer contact gehad met vodafone klantenservice, waarbij werd medegedeelt dat er geen verlenging bekend was, verhaal uitgelegd dat bij Typhone was verlengt en dat ik van vodafone een bevestiging heb.

De klantenservice kon of wil mij niet helpen terwijl het toch niet al teveel moeite zou moeten zijn om even met Typhone te schakelen.

Uiteraard ook met Typhone contact gehad en deelde 2 weken geleden mee dat Vodafone dit in onderzoek heeft.
Hoe kan dit in onderzoek zijn terwijl een verlenging toch met een eenvoudige muisklik verwerkt kan worden lijkt me.

Inmiddels is mijn oude contract 1 maand verlopen, word ik vermoedelijk geconfronteerd met dubbele abbonements kosten, Typhone zegt dat het nog even kan duren en ik weet uit eindelijk niet waar ik aan toe ben.

Kortom een waardeloze situatie, Typhone wijst met de beschuldigende vinger naar Vodafone en de klantenservice van Vodafone doet dit naar Typhone en ik als klant zit daar tussenin.


1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DennisSa

Bij een verlenging zul je niet met dubbele abonnementskosten komen te zitten. Je oude abonnement stopt gewoon als je nieuwe abonnement in gaat. Jammer genoeg is het ook niet zo makkelijk om maar even contact op te nemen met de derde partij waar jij het abonnement hebt afgesloten. Officieel gezien kies je er namelijk zelf voor om het abonnement niet bij ons af te sluiten, maar bij een derde partij. Zij geven dan weer alles door aan ons zodat wij het kunnen verwerken. Als wij nooit bericht hebben gekregen van de aankomende verlenging dan zal dit alsnog door het verkooppunt verwerkt moeten worden.

Hopelijk wordt het in ieder geval alsnog snel geregeld!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic