Via Typhone heb ik in Augustus dit jaar mijn abbonoment verlengt en via Vodafone hier netjes een bevestiging gehad.
De verlenging was verwerkt en kon in de Myvodafone app zien dat dat de verlenging had plaatsgevonden (eind datum contract 7 november 2014 nieuwe eind datum 7 november 2016).
3 weken geleden de app geopend en tot mijn verbazing was de verlenging weg en mijn abbonoment afgelopen.
Ongeveer 6 keer contact gehad met vodafone klantenservice, waarbij werd medegedeelt dat er geen verlenging bekend was, verhaal uitgelegd dat bij Typhone was verlengt en dat ik van vodafone een bevestiging heb.
De klantenservice kon of wil mij niet helpen terwijl het toch niet al teveel moeite zou moeten zijn om even met Typhone te schakelen.
Uiteraard ook met Typhone contact gehad en deelde 2 weken geleden mee dat Vodafone dit in onderzoek heeft.
Hoe kan dit in onderzoek zijn terwijl een verlenging toch met een eenvoudige muisklik verwerkt kan worden lijkt me.
Inmiddels is mijn oude contract 1 maand verlopen, word ik vermoedelijk geconfronteerd met dubbele abbonements kosten, Typhone zegt dat het nog even kan duren en ik weet uit eindelijk niet waar ik aan toe ben.
Kortom een waardeloze situatie, Typhone wijst met de beschuldigende vinger naar Vodafone en de klantenservice van Vodafone doet dit naar Typhone en ik als klant zit daar tussenin.