Kaastostie

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging... maar overstappen is voordeliger.

Hoera! Ik mag verlengen. Even snel een mooie deal scoren bij mijn huidige provider waar ik al jaren zit! Okee, ik ben een keer vreemd gegaan... Sorry... maar toch altijd weer terug gekomen bij Vodafone.
Even kijken of er weer een mooie deal is. Ik heb geen ziggo, dat kan niet want ik woon in het buitengebied waar geen beschaving is (lees geen kabels). Dus geen extra korting. Maar Vodafone zal voor mij, als trouwe klant toch wel een mooie deal hebben? Samsung galaxy s8, met 2 gig Databundel voor 53 euro? 2gig databundel? O_o 2 GIG DATABUNDEL?! wat is dit, 2005? sinds wanneer is een 2 gig databundel nog voldoende, en dan voor dat geld? voor 49 euro heb ik hetzelfde bij Tele2 maar dan met onbeperkt internet! Ook al zou ik Ziggo hebben, dan zou de deal bij tele2 nog aantrekkelijker zijn!

Wanneer komt vodafone nou eens met een echte deal? Zo maak je vreemdgaan wel erg aantrekkelijk en laat je jezelf makkelijk aftroeven door de concurrentie!
Ik wil niet weg, maar ik wordt hierdoor wel geforceerd...


3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kaastostie, ik begrijp dat je graag een goed aanbod ontvangt. Via het Forum kunnen we je hier echter niet verder mee helpen. Neem hiervoor contact op met 0800-0560 (gratis) of bezoek een van onze winkels. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic