Deijeneiro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging incl. iPhone 15 Pro Max

Geachte heer of mevrouw,

 

Ik heb mijn abonnement verlengd inclusief nieuw toestel, ik heb twee smsjes ontvangen. 

Één foutief met de verkeerde kleur en één juiste. Nu staat er ook bij om de verkoop definitief te maken is een schriftelijke bevestiging nodig. Ik heb daarover nog géén email ontvangen, zou u kunnen kijken of de bestelling helemaal goed is verlopen. 

Uiteraard moet ik nog enkele weken wachten maar, maar wil niet wachten op iets wat niet komt omdat door technische redenen iets fout is gegaan. 

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Marvin 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Deijeneiro, goedemorgen en welkom hier!

Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Ik ben direct even met je mee gaan kijken. Ik zie dat er op dit moment één bestelling openstaat i.c.m. de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. Voor deze bestelling is nog wat aanvullende informatie vereist. Ik wil je adviseren om hiervoor even te bellen met onze afdeling Status Order op 0800-0560. Zij kunnen je hierover meer informatie geven en de bestelling finalizen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Deijeneiro, goedemorgen en welkom hier!

Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Ik ben direct even met je mee gaan kijken. Ik zie dat er op dit moment één bestelling openstaat i.c.m. de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. Voor deze bestelling is nog wat aanvullende informatie vereist. Ik wil je adviseren om hiervoor even te bellen met onze afdeling Status Order op 0800-0560. Zij kunnen je hierover meer informatie geven en de bestelling finalizen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic