Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik heb een uur geleden nogal impulsief mijn abonnement verlengd, maar heb me bedacht en wil de verlenging annuleren. Hoe doe ik dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Hoi @Buzz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld.
Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.
Ik ga het morgen proberen. Dank je wel.
@Buzz Je kunt op de volgende site je bestelling annuleren
https://www.vodafone.nl/support/
Daar staan allemaal rode ‘tegels’
Dan op bestelling & nummerbord klikken en dan kun je een chat starten.
Succes!
Groet,
Bram
Hoi @Buzz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld.
Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.
Is dat dezelfde chat waarbij ik zou worden ‘doorverbonden naar de juiste afdeling’ en vervolgens na 40 minuten nog steeds geen contact had? Niet erg onder de indruk van de klantenservice. Het wordt wel lastig gemaakt zo.
Energieboy wrote:
Hoi @Buzz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld.
Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.
Ik ga het morgen proberen. Dank je wel.
Hi @Buzz
Welkom op de Vodafone Community.
Een impulsieve aankoop maken we allemaal wel eens! Is het inmiddels gelukt om de verlenging te annuleren? We horen graag van je.
Cecilia Vodafone wrote:
Hi @Buzz
Welkom op de Vodafone Community.
Een impulsieve aankoop maken we allemaal wel eens! Is het inmiddels gelukt om de verlenging te annuleren? We horen graag van je.
Het is gelukt. Klantenservice per telefoon werkt toch het beste..
Mvg, Bas
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...