Hakkelaar1973

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnemet

Hallo,

20 april 2015 heb ik via GSMweb.nl een aanvraag voor verlenging ingediend!
Het heeft een tijdje geduurd (1 mei 2015) voordat mijn abonnement verlengd was. Alleen de terugkoppeling van Vodafone naar GSMweb.nl gaat niet goed,
Nu wordt er me verteld dat er problemen bij Vodafone zijn en dat ze bezig zijn om ervoor te zorgen dat de terugkoppeling plaats vind zodat e.e.a. afgehandeld kan worden door GSMweb.nl. Zij sturen pas mijn nieuwe mobiel op als de verlenging bij hun in het systeem staat.
Mijn vraag is of hier meer personen last van hebben?

gr
Ronald
3 Reacties 3
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
er zijn er volgens mij wel meer die hier last van hebben
dit komt omdat vodafone aan het overstappen is na een nieuw systeem en dit helaas niet helemaal vlekkenloos verloopt
Hakkelaar1973
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat het niet vlekkenloos verloopt begrijp ik want ik wacht al 26 dagen sinds dat het verlengd is! Betaal al wel vanaf die datum een hogere abonnement.
En sinds ruim 2 weken weet ik dat Vodafone bezig is om probleem op te lossen,
Hoop dat dit zsm gebeurd want heb geen zin om nog langer te wachten en daarvoor meer betalen!



Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hakkelaar1973

Het is natuurlijk niet fijn dat je al zo lang op je bestelling wacht. Het is wel zo dat je via het forum geen antwoord gaat krijgen op de vraag wanneer je bestelling precies gaat komen. Dat kunnen andere forumgebruikers namelijk niet voor je nakijken. We geven ook duidelijk aan in de regels dat je vraag hier niet thuishoort als het echt een probleem is dat voor onze klantenservice is bestemd. Ik zal daarom je topic sluiten. Je kunt gerust contact met ons opnemen op andere manieren, maar het forum is hiervoor helaas niet de juiste weg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic