Robert1971

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Hallo,ik heb in December mijn abonnement verlengt met een 2-jarig Sim Only abonnement. Mijn vorige einddatum is nu op "my Vodafone" verlengt met 2 jaar naar 24 Februari 2016.Ik kan online niets vinden dat aangeeft dat mijn nwe abonnement ook daadwerkelijk volgende maand zal ingaan. Ook heb ik naar mijn weten geen schriftelijke bevestiging van mijn verlenging mogen ontvangen. Zou u dit voor mij kunnen nakijken? Vriendelijke groet, Robert Davidsz (klant.nr. 363278864) (telnr. 0650****35)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@Robert1971 Misschien kun je dan toch beter even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan ook via Facebook of Twitter. Zij kunnen zien of jouw bestelling correct ontvangen is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Robert1971

Het abonnement gaat in per einddatum van je contract. Heb je per e-mail ook geen orderbevestiging of iets dergelijks ontvangen?
rick1966

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil mijn vodafone abonnement dat binnenkort afloopt verlengen. Nu zie ik op de site dat bestaande klanten extra korting krijgen (elke maand € 2). Echter: nieuwe klanten betalen € 25 voor een jaarabonnement sim only red essential, als bestaande klant krijg ik extra korting maar moet ik € 34 betalen?
Ben ik nou gek of heb ik iets gemist?
Robert1971
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle_,Hallo,Nee ik heb,voor zover ik weet,ook geen bevestiging gehad via de mail.Wel,zag ik,nadat ik alle gegevens had ingevoerd,een tekst in de trant van uw bestelling is ontvangen of afgerond.Het vreemde vind ik dat wanneer ik eerst keek bij aanbiedingen die voor mij zouden zijn geselecteerd op My Vodafone,er niets te zien was.Nu krijg ik echter aanbiedingen te zien met de mogelijkheid om te verlengen.Ik ging er eigenlijk vanuit dat mij abonnement verlengd is aangezien mijn einddatum nu 2 jaar later is.Maar omdat ik hier las van een andere abonnee dat zijn einddatum plotseling zomaar met 2 jaar verlengd was,twijfel ik.Hartelijke groet,Robert
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@Robert1971 Misschien kun je dan toch beter even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan ook via Facebook of Twitter. Zij kunnen zien of jouw bestelling correct ontvangen is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic