Geen goede reactie? Je hebt het in je bericht niet over april 2022. Dus ben ik er vanuit gegaan dat je afgelopen april hebt laten verlengen. Niet voldoende info gelezen, dan krijg je deze communicatie fout.
Als je een contract bent aangegaan met vaste kortingen dan zullen deze niet zomaar worden afgenomen als je je abonnement NIET verlengt. Mits er kortingen op zitten die na je contract periode eraf gaan, dat kan namelijk ook. Je zegt een abonnement te hebben zonder kortingen, dan zou ik het abonnement gewoon behouden, want zomaar omhoog gaan, dat kan niet, mits jij je contract gaat verlengen. Dus verleng je contract niet en hou deze stilzwijgend aan en je krijgt geen verhoging. Maar nogmaals, dit alleen als er geen kortingen komen te vervallen in je huidige abonnement (maar je zegt die niet te hebben dus kan je gewoon door laten lopen).
Begrijp dan niet zo goed dat je wil verlengen. Misschien dat Vodafone je dat wel aangeeft, maar jij draait aan de knoppen en als jij je contract gewoon stilzwijgend laat doorlopen dan is er niets aan de hand.
Het beste wat je kan doen is de klantenservice bellen op het nummer 0800-0560 en daar vragen hoe je huidige abonnement in elkaar zit. Die kunnen je vertellen wat de kosten zijn van je huidige abonnement als je stilzwijgend laat doorlopen. Ik denk zelf dat je daar beter aan doet dan je contract te verlengen. Dus wil je het allemaal zeker weten, neem contact op met de klantenservice.