gridje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Halverwege Juli hebben we het abonnement van mijn telefoon verlengd. Dit hebben we via de telefonische klanten service van Vodafone gedaan.
Er is toen een bandje opgenomen met de afspraken die we telefonisch hadden besproken; een 2-jarig abonnement, met gratis telefoon.
Twee dagen later krijg ik de bevestiging van Vodafone dat ze mijn abonnement hebben verlengd met 1 jaar en dat er 95,- EUR van mijn rekening wordt afgeschreven (voor de nieuwe telefoon).
We hebben gelijk Vodafone gebeld om uit te zoeken wat er mis is gegaan en ze gevraagd het aan te passen. Na diverse telefoontjes en toezeggingen is er nog steeds niets aangepast.
Vodafone heeft meerdere malen bevestigd dat ze alles correct gingen om zetten en dat ze ons terug zouden bellen en/ of mailen.

We zijn nu al meer dan een maand verder en tot op heden nog niets van Vodafone gehoord en nog steeds geen enkele feedback ontvangen.
Heeft er iemand tips hoe we dit snel en adequaat op kunnen lossen?
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi gridje,

Welkom op het Vodafone Forum,

Het is natuurlijk niet fijn dat dit niet goed is gegaan. Via het Forum kan echter niemand je hiermee helpen. Jouw gegevens zijn hier niet bekend en andere gebruikers kunnen dit niet voor je oplossen.
Ik raad je aan om even rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via Facebook, Twitter of telefoon. Dan kan er met jouw gegevens gekeken worden wat er precies aan de hand is.

Mocht je ergens anders hulp bij nodig hebben (minder personlijke zaken) dan zijn we er voor je op het Forum
Plaats dus gerust je vragen in 1 van onze boards
gridje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,

Dat is mijn probleem, ik heb al een aantal keren de klantenservice om assistentie gevraagd, maar zij zijn blijkbaar niet in staat om me verder te helpen.
Denk dat er niets anders op zit dan over te stappen naar een andere provider.

Dank je.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het zou zonde zijn als het daarop moet uitdraaien :(.
Heb je ook al contact gezocht via Facebook of Twittter? Zij kunnen voor je nakijken wat de status is van jouw klacht. Dan weet je in elk geval iets meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic