Rick023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging abonnement

Goedemorgen,

Ik wil mijn abonnement verlengen en het liefst weer bij jullie.
Nou wil ik een sim-only abonnement hebben, en heb een mooie deal gezien via Simpel. 10G internet, onbeperkt sms en bellen voor 21,- de eerste 6 maanden kost het 3.50,- voor een totale tijd van 2 jaar. totale kosten 399,-
Ik ben van plan over te stappen, kunnen jullie nog iets veranderen met die kosten?

Mvg Rick van Thiel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rick023
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Simpel heeft wel hele scherpe aanbiedingen en ik weet niet of Vodafone je daar ik kan helpen. Maar je kan het altijd vragen aan de klantenservice van Vodafone of via een Twitter / Facebook privé bericht. Uiteraard kan je het ook vragen via My Vodafone, daar kan je chatten met de klantenservice. Het is maar wat je zelf fijn vind en wie weet kunnen ze je een leuk aanbod doen.

Het is vaker zo dat wanneer je overstapt van de een naar de ander dat ze je dan met veel kortingen binnen halen. Maar een belletje naar de klantenservice zou ik zeker even doen, wie weet. Via de Community is het niet mogelijk om je hier in verder te helpen.

Succes en laat weten of Vodafone iets voor je kon doen of dat je toch bent overgestapt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rick023
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Simpel heeft wel hele scherpe aanbiedingen en ik weet niet of Vodafone je daar ik kan helpen. Maar je kan het altijd vragen aan de klantenservice van Vodafone of via een Twitter / Facebook privé bericht. Uiteraard kan je het ook vragen via My Vodafone, daar kan je chatten met de klantenservice. Het is maar wat je zelf fijn vind en wie weet kunnen ze je een leuk aanbod doen.

Het is vaker zo dat wanneer je overstapt van de een naar de ander dat ze je dan met veel kortingen binnen halen. Maar een belletje naar de klantenservice zou ik zeker even doen, wie weet. Via de Community is het niet mogelijk om je hier in verder te helpen.

Succes en laat weten of Vodafone iets voor je kon doen of dat je toch bent overgestapt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic