Ishta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Ik ben al jaren klant bij vodafone. Nu probeer ik al paar keer te verlengen, maar op 1 of andere manier is dat moeilijk. Verlenging telefonisch gedaan. Dit is goed gegaan, tot ik dag erna door iemand van jullie prive gebeld werd voor financieel gedeelte. Alles doorgenomen en vervolgens is er per ongeluk 1 van de 2 orders verwijdert. Ik weer bellen met jullie, alles weer doorgenomen (2 dagen geleden), alles zou nu goed zijn werd mij gezegd. Nu ik vanmorgen weer bellen, wat is status? Kreeg ik te horen dat systeem vastloop, orders niet goed zijn, alles nu verwijdert wordt en ik over 5 dagen ofzo terug kan bellen om gehele verlenging opnieuw te doen....EFFE SERIEUS! Jullie hebben alles, de gehele bestelling, alle info...zorg dat het goed komt. Waarom moet ik opnieuw gaan bellen om alles weer door te nemen? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ishta
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

All, dank voor jullie hulp. Vorige week opnieuw gebeld met 1201. Kreeg toen te horen dat ik vandaag terug moest bellen. Dit zojuist gedaan, en als het goed is zou de verlenging nu eindelijk gelukt zijn (even afwachten). Moet volgende week opnieuw terugbellen, omdat er bij vodafone per ongeluk een wijziging in hoofdcontract gedaan is (ik heb 2 nummers en ze hebben nu mijn 2e nr als hoofd staan terwijl dit dus niet goed is). Maar dat is de volgende uitdaging. Eerst nu wachten of verlenging eindelijk nu gelukt is.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ishta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je hier een reactie plaatst om te vragen wat er nu aan de hand is. Niets vervelend dan dat je moet wachten en het gevoel te hebben dat ze je niet goed helpen. Als het om een abonnement gaat met toestel dan moeten ze altijd een financieel controle doen, of je al klant bent of niet. Maar dat mag natuurlijk wel op een wat vlottere manier dan je omschrijft. Hier op de community kunnen wij, als klanten onder elkaar, je niet helpen. Ook de Vodafone moderatoren kunnen je met een bestelling niet helpen, dit moeten ze echt bij Vodafone, op de juiste afdeling, in behandeling nemen en ook daar kan je je vragen aan stellen. 

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice via chat of anders via telefonisch contact. Of voor het verlengen van je contract kan je ook contact opnemen met het nummer 0800-0001. Deze mensen moeten je kunnen helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ishta. Welkom hier. 

Jeetje, wat een rommeltje zo zeg :-(. Omdat dit een order/verkoop issue is kan ik je hier niet rechtstreeks mee helpen. Maar @Energieboy heeft je de juiste weg gewezen. Is het inmiddels goed gekomen? 🙂 

anan11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een nogal warrig verhaal en ook mijn advies zou zijn, bedoek een Vodafone winkel (mits deze vanuit Vodafone is gekocht) en anders gewoon naar een andere mobiele telefoon winkel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het bezoeken van een winkel heeft nog wel wat meer informatie nodig. Deze info komt vanaf de website van Vodafone:

Ondanks de maatregelen willen we je optimaal blijven ondersteunen. Daarom houden we de winkels open voor service. Het verkoopassortiment en de voorraden zijn uit de winkels gehaald. Je kunt uiteraard wel gewoon online bestellingen plaatsen en ze thuis laten bezorgen. In alle winkels worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd. Je kunt naar de winkels komen voor verbindingsproblemen en reparaties. Vind een winkel bij jou in de buurt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het issue inmiddels verholpen @Ishta

Ishta
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

All, dank voor jullie hulp. Vorige week opnieuw gebeld met 1201. Kreeg toen te horen dat ik vandaag terug moest bellen. Dit zojuist gedaan, en als het goed is zou de verlenging nu eindelijk gelukt zijn (even afwachten). Moet volgende week opnieuw terugbellen, omdat er bij vodafone per ongeluk een wijziging in hoofdcontract gedaan is (ik heb 2 nummers en ze hebben nu mijn 2e nr als hoofd staan terwijl dit dus niet goed is). Maar dat is de volgende uitdaging. Eerst nu wachten of verlenging eindelijk nu gelukt is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het voor een gedeelte gelukt is @Ishta.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Ik zal het topic open laten staan omdat ik benieuwd ben of het volgende week volledig is opgelost.
Laat je ons wat weten? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Ishta? Is het inmiddels gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic