Yessica

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verlenging abonnement

Hallo,
Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik had een kortingscode van € 120 voor het toestel. De kortingscode werd geaccepteerd, maar niet verwerkt. Ik heb 2x chat contact gehad met Vodafone en 2x telefonisch contact (ontzettend lang in de wacht gestaan, 1x 1 uur en 10 min en 1x 45 min).
Via de chats en het 1e telefoongesprek zijn er toezeggingen gedaan dat het bedrag terug gestort zou worden. Echter het 2e telefoongesprek met de klantenservice was allesbehalve normaal. Dat was werkelijk onbeschoft!
En er is nog geen oplossing geboden.
Via deze weg wil ik Vodafone nogmaals een kans geven om het op een nette manier op te lossen.
Ik afwachting op een snelle reactie, bij voorkeur per mail.
De gesprekken heb ik opgeslagen, mocht daar behoefte aan zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige wat je nog zou kunnen doen, is een e-mail sturen via https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml Yessica

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yessica
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de Community kan ook niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten onder elkaar niets kunnen doen. Wat je wel zou kunnen doen is een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter en die mensen kunnen even voor je in het systeem kijken wat er allemaal inmiddels is besproken en kunnen met een antwoord komen.

Dat is echt het beste manier op dit moment en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Yessica?
Yessica
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Steven,
Bedankt voor je bericht.
Helaas nog steeds niet opgelost.
Wel weer 2 uur vrije tijd weg....omdat je aan de telefoon gewoon in de wacht wordt gezet.
Ik denk dat ik 2 keuzes heb:
- Accepteren en het erbij laten zitten
- Of overstappen
Helaas!
Groetjes,
Yessica
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yessica
Wat vervelend, dit is natuurlijk niet zoals je het wilt.
Waarom stuur je dan niet een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.
Die mensen kunnen het even voor je uitzoeken, stel de vraag zoals hier boven via één van deze kanalen en dan krijg je zeker antwoord. Hoef je ook niet 2 uren te wachten aan de telefoon, wat wel heel lang is overigens maar misschien net op het moment dat iedereen denkt te gaan bellen?!

Gewoon nog even proberen via Facebook en/of Twitter en dan kijken wat voor antwoord je krijgt.
Het is natuurlijk jammer om het hier bij te laten en al helemaal om straks over te willen stappen omdat het begin niet goed is gegaan. Wel doen hoor, dit is maar 5 min werk en dan wachten en je hebt antwoord.

Doen hoor!!
Yessica
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb ik meteen gedaan.
Is van het kastje naar de muur spelletje.
Zie hieronder:

Vodafone:
Hoi Jessica,

Wat vervelend om te horen dat het een en ander misgaat bij het bestellen van het abonnement en dat je niet netjes te woord bent gestaan door mijn collega. Namens Vodafone bied ik hiervoor mijn excuses aan.

In je bericht geef je aan dat je een kortingscode hebt ingevoerd maar dat deze niet verwerkt is. Ik vind het heel spijtig om door te geven maar via deze weg kan ik je niet helpen met je klacht. Wij hebben geen inzage in de eventuele kortingscode en kunnen het abonnement niet wijzigen/aanpassen. Voor verder informatie kan er telefonisch contact opgenomen worden met mijn collega's va de afdeling Status Order via 0800-0560. Zij kijken dit graag verder na.

Groetjes, Linda

Yessica:
Die heb ik al 2x gebeld en kostte mij een hele middag en er is nog geen oplossing.

Vodafone:
Het spijt me Jessica maar via dit kanaal kan ik ook geen oplossing bieden. Ik zou je daarom toch willen adviseren om telefonisch contact op te nemen.

Groetjes, Linda

DUS DAT!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, sorry, dit wist ik natuurlijk nog niet 😞
Wat vervelend zeg... Die is niet leuk en lijkt me echt niet de bedoeling om zo te handelen.
Nu hoop ik een beetje dat Steven het verhaal ook nog verder mee leest en dat die misschien nog iets kan doen.

Echt balen hoor, als ik iets kon doen dan deed ik het. Maar ja, ben ook maar een klant.
Succes en ik hoop dat het toch nog goed komt.
Yessica
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat zou ontzettend fijn zijn!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan vanuit hier helaas geen kortingen toevoegen omdat ik geen mogelijkheid heb om in te loggen in onze systemen Yessica en Energieboy
Ik had het anders graag meteen opgelost.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan komt het bij mijn directe collega's uit. Zij kunnen dit voor je nakijken en evt aanpassen.
Zij zullen met je hierover communiceren via prive berichten. Hierdoor hoef je niet continu aan de lijn te zitten en kun je tussendoor werken of andere dingen doen.
Yessica
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven ook dat heb ik meteen gedaan:

Heb ik meteen gedaan.
Is van het kastje naar de muur spelletje.
Zie hieronder:

Vodafone:
Hoi Jessica,

Wat vervelend om te horen dat het een en ander misgaat bij het bestellen van het abonnement en dat je niet netjes te woord bent gestaan door mijn collega. Namens Vodafone bied ik hiervoor mijn excuses aan.

In je bericht geef je aan dat je een kortingscode hebt ingevoerd maar dat deze niet verwerkt is. Ik vind het heel spijtig om door te geven maar via deze weg kan ik je niet helpen met je klacht. Wij hebben geen inzage in de eventuele kortingscode en kunnen het abonnement niet wijzigen/aanpassen. Voor verder informatie kan er telefonisch contact opgenomen worden met mijn collega's va de afdeling Status Order via 0800-0560. Zij kijken dit graag verder na.

Groetjes, Linda

Yessica:
Die heb ik al 2x gebeld en kostte mij een hele middag en er is nog geen oplossing.

Vodafone:
Het spijt me Jessica maar via dit kanaal kan ik ook geen oplossing bieden. Ik zou je daarom toch willen adviseren om telefonisch contact op te nemen.

Groetjes, Linda

DUS DAT!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zit er helaas niks anders op dan nogmaals te bellen Yessica
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige wat je nog zou kunnen doen, is een e-mail sturen via https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml Yessica
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik wist wel dat je geen kortingen kon geven maar had de hoop dat jij het misschien op de juiste afdeling kunt krijgen. Aangezien Yessica alles al heeft gedaan.

Maar ja, het is en blijft vervelend natuurlijk. Laten we hoorn dat het opgelost kan worden.
Yessica
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven en Energieboy
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben geen opgever?
Ik hou jullie op de hoogte!
Fijne dag...groetjes Yessica
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee helaas niet omdat ik ook geen inzicht heb in gegevens. Hierdoor kan ik niks doorzetten Energieboy
Het blijft absoluut vervelend en ik snap Yessica hier ook in.
Als dit is afgesloten, dan heeft ze er ook recht op.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic