Kelso

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement, wanneer gaat het in?

Hii!!

Onlangs heb ik mijn abonnement mogen verlengen (4 maanden van tevoren) en heb daarbij ook een nieuw mobieltje gekozen. Ondertussen heb ik mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen, maar mijn nieuwe abonnement is nog niet ingegaan.

Ik was in de veronderstelling dat, zodra je verlengt, je oude contract gestopt wordt en het nieuwe abonnement meteen te gebruiken is. Het contract dat ik heb mogen ontvangen vermeld dat mijn nieuwe abonnement pas over 4 maanden ingaat.

Dus mijn vraag; is er iets mis gegaan of heb ik het verkeerd begrepen?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kelso
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. Je hebt dan al wel je toestel ontvangen, waar je dan nu al lekker gebruik van kunt maken maar je abonnement gaat pas in als je oude abonnement is verlopen. Dat is dus over 4 maanden pas.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. In ieder geval wel heel veel plezier met je toestel en alvast met je nieuwe abonnement.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kelso
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. Je hebt dan al wel je toestel ontvangen, waar je dan nu al lekker gebruik van kunt maken maar je abonnement gaat pas in als je oude abonnement is verlopen. Dat is dus over 4 maanden pas.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. In ieder geval wel heel veel plezier met je toestel en alvast met je nieuwe abonnement.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kelso

Is met het antwoord van Energieboy jouw vraag beantwoord of heb je hier nog vragen over?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic