Geer65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement waardeloze aanbieding.

Ik ben al vele jaren klant van @Home en nu van Vodafone.
Mijn 2 jarig abonnement van Vodafone Red Essential 15.- in de maand loopt nu af, en krijg ik de geweldige aanbieding van 19.- in de maand.
Nou nou, een verhoging van 4.- in de maand.
Gelijkwaardige abonnementen van Belsimpel en Simyo zijn voor 10.- te bestellen, dus keus genoeg.
Waarom dus bij Vodafone blijven?????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Geer65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je per mail een aanbieding hebben ontvangen en je bent er niet tevreden over dan zou je altijd nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of een chat te starten en vragen of er geen andere aanbieding voor je is. Soms helpt het maar soms ook niet 🙂

Je pakt nu ook wel een provider als voorbeeld waarvan ik zou zeggen: Je kunt geen appels met peren vergelijken. Ik zeg niets over de andere provider maar de 3 grootste providers zijn nu eenmaal iets duurder dan de kleinere providers die overigens ook gebruik maken van één van de 3 grootste providers. Omdat de grootste provider wel z'n onderhoud heeft en de klant graag een A status wil bieden is dat iets duurder dan wanneer je bij een kleine aanbieder een aansluiting neemt. Die kopen hun abonnementen slim in en kunnen daar dan mee stunten. En dat is wat de grotere aanbieders niet doen.

Het ligt dus helemaal aan jezelf wat je graag wenst. De keuze ligt bij jou en je kunt kiezen 🙂
Maar een belletje naar de klantenservice is ook altijd nog een optie!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Geer65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mocht je per mail een aanbieding hebben ontvangen en je bent er niet tevreden over dan zou je altijd nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of een chat te starten en vragen of er geen andere aanbieding voor je is. Soms helpt het maar soms ook niet 🙂

Je pakt nu ook wel een provider als voorbeeld waarvan ik zou zeggen: Je kunt geen appels met peren vergelijken. Ik zeg niets over de andere provider maar de 3 grootste providers zijn nu eenmaal iets duurder dan de kleinere providers die overigens ook gebruik maken van één van de 3 grootste providers. Omdat de grootste provider wel z'n onderhoud heeft en de klant graag een A status wil bieden is dat iets duurder dan wanneer je bij een kleine aanbieder een aansluiting neemt. Die kopen hun abonnementen slim in en kunnen daar dan mee stunten. En dat is wat de grotere aanbieders niet doen.

Het ligt dus helemaal aan jezelf wat je graag wenst. De keuze ligt bij jou en je kunt kiezen 🙂
Maar een belletje naar de klantenservice is ook altijd nog een optie!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en hebben zij je een mooi aanbod kunnen doen Geer65?
Geer65
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker, aanbod was 17.- p.m. geen goed aanbod.
Ben nu aan het kijken of ik met mijn hele Ziggo- Vodafone pakket over ga naar KPN.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is jammer om te horen! Maar wel begrijpelijk dat je over gaat stappen! Mocht je ooit in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic