Hoi
Geer65 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Mocht je per mail een aanbieding hebben ontvangen en je bent er niet tevreden over dan zou je altijd nog contact op kunnen nemen met de
klantenservice van Vodafone door ze te bellen of een
chat te starten en vragen of er geen andere aanbieding voor je is. Soms helpt het maar soms ook niet
🙂Je pakt nu ook wel een provider als voorbeeld waarvan ik zou zeggen: Je kunt geen appels met peren vergelijken. Ik zeg niets over de andere provider maar de 3 grootste providers zijn nu eenmaal iets duurder dan de kleinere providers die overigens ook gebruik maken van één van de 3 grootste providers. Omdat de grootste provider wel z'n onderhoud heeft en de klant graag een A status wil bieden is dat iets duurder dan wanneer je bij een kleine aanbieder een aansluiting neemt. Die kopen hun abonnementen slim in en kunnen daar dan mee stunten. En dat is wat de grotere aanbieders niet doen.
Het ligt dus helemaal aan jezelf wat je graag wenst. De keuze ligt bij jou en je kunt kiezen
🙂Maar een belletje naar de klantenservice is ook altijd nog een optie!