SF90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement verkeerd gegaan?

Hallo allemaal,

Afgelopen maand liep mijn Smart L abonnement na twee jaar af, ik had 5GB data + 100 minuten per maand in mijn tegoed zitten. Nu zag al een tijdje een aanbod voor verlengen in de My Vodafone app staan: een Red Essential abonnement 5+5GB data en onbeperkt bellen/sms. En ik weet zeker dat dit het aanbod was want ik heb het meermaals bekeken voordat ik verder ging. Hier vlak voor het verlopen van mijn destijds lopende abonnement op ingegaan. Echter zijn we nu een maand verder en zie ik nog steeds maar 5GB data als tegoed in de app staan. Wel heb ik nu onbeperkt bellen/sms in de app staan. Ik dacht eerst van misschien moet duurt het even voordat de app de wijziging meeneemt. Maar vanochtend kreeg ik ineens het bericht dat ik al op 80% (4GB) van mijn tegoed zat. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is goed, laat maar even weten hoe dat contact is afgelopen.
Als er een actie is geweest dan zouden ze dat toch ook moeten kunnen zien.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SF90
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je wel Ziggo dan? Want je krijgt alleen dubbele data als je ook Ziggo klant bent. Of je moet een speciale aanbieding hebben ontvangen van Vodafone en dan lijkt het me beter om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen zitten voor je klaar om te kijken welk abonnement je nu hebt afgesloten en of het niet een mis communicatie is geweest met bv de dubbele data bij Ziggo klanten. Via de community kan ik niet veel doen want dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen niet in het systeem 😉

Laat nog even weten hoe het is afgelopen bij de klantenservice van Vodafone.
SF90
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi SF90
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je wel Ziggo dan? Want je krijgt alleen dubbele data als je ook Ziggo klant bent. Of je moet een speciale aanbieding hebben ontvangen van Vodafone en dan lijkt het me beter om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen zitten voor je klaar om te kijken welk abonnement je nu hebt afgesloten en of het niet een mis communicatie is geweest met bv de dubbele data bij Ziggo klanten. Via de community kan ik niet veel doen want dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen niet in het systeem 😉

Laat nog even weten hoe het is afgelopen bij de klantenservice van Vodafone.


Nee ik heb geen Ziggo, indien ik dat had kon ik nog eens 5GB extra krijgen. Het was gewoon een verlengaanbieding. 10GB lijkt me anno 2019 toch ook wel redelijk voor 25 piek per maand. Maar ik zal wel contact met opnemen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is goed, laat maar even weten hoe dat contact is afgelopen.
Als er een actie is geweest dan zouden ze dat toch ook moeten kunnen zien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's SF90
Let er wel op dat je nieuwe contract ingaat zodra je de einddatum hebt bereikt van je huidige contract.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag nog een reactie van je SF90. Mocht dit niet meer het geval zijn, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic