Liel1978

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement toch nog veranderen?

Ik heb al jaren een abonnement bij Vodafone. Per 2 april jl. kon ik het weer verlengen en ik besloot voor de verandering eens te kiezen voor sim only, omdat mijn iPhone 5S nog best een jaartje mee kan.
Nu heeft helaas de telefoon van mijn dochter het begeven en het liefst zou ik haar mijn oude geven (ze heeft prepaid) en dan zelf toch een abonnement met nieuwe iPhone nemen. Is het mogelijk dat alsnog te veranderen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover, afdeling loyalty, zij kunnen zien of het eventueel mogelijk is om hier een smartphone optie aan toe te voegen is of eventueel een andere mogelijkheid er is, zodat uw dochter uw oude telefoon kan gebruiken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover, afdeling loyalty, zij kunnen zien of het eventueel mogelijk is om hier een smartphone optie aan toe te voegen is of eventueel een andere mogelijkheid er is, zodat uw dochter uw oude telefoon kan gebruiken.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Liel1978 , Welkom op het forum! Is het nog gelukt om in contact te komen met de klantenservice?
Liel1978
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Thomas,

Dat is zeker gelukt (heeft wel een half uur gekost om met de juiste persoon te spreken, dat is wel een verbeterpuntje). Ze hebben mijn bestelling geannuleerd en als het goed is, kan ik vanaf morgen opnieuw verlengen mét toestel. Goed opgelost dus.

@ Steven, nog bedankt voor je reactie!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank ????
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic