Joanne_hilde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement omzetten

Hallo,

Ik heb vanmiddag in de Vodafone-winkel mijn abonnement (Bel+SMS+Web 450 2 jaar) verlengd naar een Red Essential B-abonnement (1 jaar), met een toestel omdat ik dacht dat dat het dichts bij mijn behoeftes zou komen. 200 minuten net te weinig, 400 eigenlijk teveel, maar goed, liever teveel dan te weinig. Nu kom ik tijdens het bekijken van het persoonlijk aanbod op mijn vodafone een sim-only abonnement van 300 minuten + 500 mb tegen, wat eigenlijk nog veel dichter bij mijn behoeftes komt. Kan ik dit nog omzetten?
 
Alvast bedankt.
 
Groeten,
Joanne
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Joanne_hilde schreef:
Hallo,

Ik heb vanmiddag in de Vodafone-winkel mijn abonnement (Bel+SMS+Web 450 2 jaar) verlengd naar een Red Essential B-abonnement (1 jaar), met een toestel omdat ik dacht dat dat het dichts bij mijn behoeftes zou komen. 200 minuten net te weinig, 400 eigenlijk teveel, maar goed, liever teveel dan te weinig. Nu kom ik tijdens het bekijken van het persoonlijk aanbod op mijn vodafone een sim-only abonnement van 300 minuten + 500 mb tegen, wat eigenlijk nog veel dichter bij mijn behoeftes komt. Kan ik dit nog omzetten?

Alvast bedankt.

Groeten,
Joanne
Hi Joanne,

Kun je me vertellen of het toestel al in gebruik is? Of zit het toestel nog in de verpakking?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic