A112

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement nog niet ingegaan

Ik heb in April me abonnement verlengt naar sim only, zou eind Augustus in moeten gaan nu betaal ik nog steeds hetzelfde bedrag en is me internet ook precies hetzelfde terwel dat meer moet zijn als me oude abonnement.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi A112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is vervelend en niet juist, lijkt me. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone want die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is. Wij als klanten, die klanten helpen op de community, kunnen dit niet. Dit is echt een gevalletje administratie en daarvoor moet je bij Vodafone zijn en dit kan ook door een prive berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook. Wil je dit liever niet en direct antwoord dan kan je ook chatten met de klantenservice (als er iemand aanwezig is) Je kunt via hier de chat starten.

Daar vragen gaat sneller en die kunnen ook even kijken wat er aan de hand is. Uit privacy wetgeving mag dit niet via de community. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@A112, heb je inmiddels al meer duidelijkheid gekregen bij onze klantenservice?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic