alay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement niet goed doorgevoerd.

Beste VF support,

By deze wil ik u vragen om mijn abonnement verlenging te checken.

Ik had voorheen een VF Scherp L abonnement die 22,50 EUR per maand koste. Eind datum : 21 Juni 2014
In februari 2014 heb ik online mijn abonnement omgezet naar een VF Scherp L : 14 EUR per maand met als einddatum
21 Juni 2016.

Ik heb destijds contact gehad met de afdeling abonnement en ze hebben verteld dat per 21 Juni 2014 mijn nieuwe abonnement zou ingaan.

In dezer dagen heb ik een nieuwe rekening ontvangen waarin helaas nog steeds voor het oude abonnement tarief is geincasseerd.


Wat kan ik het beste doen?

Gr
Alay

ivm privacy heb ik mijn nr niet erin gezet, ik zou het graag dmv een prive berichtje het willen delen met support medewerkers.


1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Alay,

Via het forum kunnen wij dit niet voor je nakijken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of onze collega's van de chat. Zie voor meer informatie Vodafone.nl/support.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic