Roel/-1949

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement leidt tot 2 abonnementen

Afsluiten  verlenging oude 1 abonnement leidt tot 2 abonnement...

Heel simpel lijkt het telefonische kontakt te verlopen,als ik mijn oude abonnement wil verlengen ,naar een nieuwe met meer data.en bovendien voordeliger.dan het oude.

Ik wil ook een nieuwe Samsung 54 er bij hebben ,die ik op wil halen bij de Vodafone Winkel in Amersfoort.

Veel is nieuwe zaken inderdaad.Dus graag verleng ik ,met

een gunstiger nieuw abonnement!

Helaas een foute conclusie of vergissing.

Zeker niet de wens van 2 abonnementen en 2 telfoonnummers.voor enkel mijzelf alleen.

Ik houd van persoonlijk kontakt en uitleg.

Omdat dingen vaak snel en haastig worden uitgelegd  of opgenoemd.

Pas achteraf blijkt ,dit,als ik afschrijvingen onder ogen krijg ,een maand  later.

Vermoed ik wat er mis gegaan of gecommuniceerd is ,

Toch ook een raadsel voor mij Graag als nog herstel Klanten Service.

Mijn kosten lopen op ,terwijl ik dacht met mijn nieuwe abonnement en telefoon voordeliger uit zou zijn.

 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Roel/-1949 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijp ik nu uit je verhaal dat je 2 abonnementen hebt maar er eigenlijk 1 wilde hebben (dus je eigen abonnement wilde je laten verlengen)? Of is het dat je je abonnement hebt laten verlengen en kom je er nu achter dat het abonnement eigenlijk toch duurder is dan je had verwacht? 

Op het eerste gedeelte zou ik zeggen, neem direct contact op met de klantenservice van Vodafone en leg deze uit dat je nu 2 abonnementen hebt en dat dit niet de bedoeling is. Je kan ze gratis bellen op het nummer 0800-0560 of ga anders even langs een Vodafone winkel. Heb je daar niet zoveel vertrouwen in dan kan je altijd nog even wachten op iemand, dit zal vanaf maandag zijn, van Vodafone op deze community. Deze kan alleen bekijken wat je nu hebt en je adviseren, online helpen is niet mogelijk. 

Is het tweede het geval dan kan het komen omdat je abonnement in de tijd duurder is geworden en als je dan gaat verlengen dan zijn de abonnement kosten natuurlijk heel anders dan een aantal jaren geleden. Je verlengt dan niet je huidige abonnement maar je verlengt naar een nieuw abonnement. Dit omdat je oude abonnement 'waarschijnlijk' niet meer bestaat en dan zijn de kosten ook anders. Dan had je je oude abonnement gewoon kunnen laten doorlopen en een nieuw toestel moeten aanschaffen. Abonnementen veranderen en dan kunnen ze oude abonnementen niet meer aanbieden en zijn ze in de jaren ook iets duurder geworden maar heb je ook wel meer data of soms meer bellen erbij gekregen. Als je nu niets doet met je oude abonnement dan blijft deze gewoon actief tot je die een keer opzegt, of Vodafone deze echt niet meer leveren kan.

Koppel aub zelf het antwoord bij mijn eerste vraag dan denk ik dat je me wel begrijpt. Vanaf maandag is er weer iemand hier online van Vodafone en zal je bericht dan ook zien. Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel of leest iemand van Vodafone het  🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic