Onlangs contact met
Ziggo gehad over onze verhuizing en daarbij werd door
Ziggo geconstateerd dat één van onze mobiele abonnementen verlengbaar was. Laat maar eens horen dan.
Verbruik Internet gemiddeld per maand
3 GB.
Na verlenging naar een gunstiger abonnement (dacht ik), komen we terug op ons honk en print ik het nieuwe contract even uit. Staat niks in over bundels, dus log ik maars eens in op My Vodafone.
Nu hebben we ineens 30 GB, wat moet je met
30 GB als je er maar
3 gebruikt.
Vodafone gebeld, maar helaas, net een dag buiten de annuleringsperiode(is 14 dagen), dus vergeet het maar. Ook de chef kan niks voor ons doen. Nu denk ik dat we al 30 jaar klant bij Vodafone zijn:slight_frown:, met 2 abonnementen. Balen hè.
Overigens sluit je op 10.07 een nieuw contract af en die gaat pas in op het moment dat je vorig contract is verlopen en wel op 11.09 :fearful:, dus heb je geen contract voor een jaar maar zit je 14 maanden aan Vodafone vast.
Nu is dat allemaal wel te verhapstukken, maar dat men bij Ziggo mensen in dienst heeft die niks weten van mobiele abonnementen en klanten maar iets door de strot duwen gaat me wel iets te ver. Overigens is de coulance van Vodafone in deze ver zoek.
Wat ons betreft is het einde contracten Ziggo/Vodafone en is het tijd om dit maar eens breed in de markt te leggen, bah.