Piepeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement, iets fout gegaan?

Onlangs contact met Ziggo gehad over onze verhuizing en daarbij werd door Ziggo geconstateerd dat één van onze mobiele abonnementen verlengbaar was. Laat maar eens horen dan.
Verbruik Internet gemiddeld per maand 3 GB.
Na verlenging naar een gunstiger abonnement (dacht ik), komen we terug op ons honk en print ik het nieuwe contract even uit. Staat niks in over bundels, dus log ik maars eens in op My Vodafone.
Nu hebben we ineens 30 GB, wat moet je met 30 GB als je er maar 3 gebruikt.
Vodafone gebeld, maar helaas, net een dag buiten de annuleringsperiode(is 14 dagen), dus vergeet het maar. Ook de chef kan niks voor ons doen. Nu denk ik dat we al 30 jaar klant bij Vodafone zijn:slight_frown:, met 2 abonnementen. Balen hè.
Overigens sluit je op 10.07 een nieuw contract af en die gaat pas in op het moment dat je vorig contract is verlopen en wel op 11.09 :fearful:, dus heb je geen contract voor een jaar maar zit je 14 maanden aan Vodafone vast.
Nu is dat allemaal wel te verhapstukken, maar dat men bij Ziggo mensen in dienst heeft die niks weten van mobiele abonnementen en klanten maar iets door de strot duwen gaat me wel iets te ver. Overigens is de coulance van Vodafone in deze ver zoek.
Wat ons betreft is het einde contracten Ziggo/Vodafone en is het tijd om dit maar eens breed in de markt te leggen, bah.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zojuist heb ik met je meegekeken. Helaas kan ik de order niet meer annuleren Piepeltje
Op het moment dat het abonnement ingaat, zou je eventueel een stap lager kunnen gaan.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Ook ik kan dit doen op het moment dat het abonnement actief is. (Zodra ik terug ben van vakantie in oktober).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Piepeltje

Jeetje wat een ervaring!
Als ik het goed begrijp hebben ze het abonnement verlengd naar een Red abonnement (15GB), wat verdubbeld wordt door Ziggo.
Bij het gesprek horen de collega's aan te geven wat de inhoud is. (Zowel bij Vodafone als bij Ziggo).

Dat het contract pas ingaat als het oude afgelopen is, is logisch. Anders zou je inderdaad een contract voor meer dan 12 maanden hebben.
Ik beloof verder nog niks maar Ik kijk graag met je mee naar wat mogelijk is. Ik ga je een privébericht sturen zodat ik met je mee kan kijken.

Ik ben zelf niet aanwezig bij het gesprek geweest. Ik laat het gesprek dan ook even in het midden. Namens VodafoneZiggo mijn excuses.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zojuist heb ik met je meegekeken. Helaas kan ik de order niet meer annuleren Piepeltje
Op het moment dat het abonnement ingaat, zou je eventueel een stap lager kunnen gaan.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Ook ik kan dit doen op het moment dat het abonnement actief is. (Zodra ik terug ben van vakantie in oktober).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic