davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abbonement

Beste vodafone,

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een sony xperia z1 aangeschaft. Ik helemaal blij, waterdichte telefoon, geweldig! Zo'n half jaar later ging mijn beeldscherm kapot zonder verzekering. 200 euro. Zo'n twee weken later nog eens en nog eens. Toen heb ik maar een leentoestel aangeschaft van een vriendinnetje. Nu loop ik dus weer ongeveer een halfjaar met een iphone 4 die het niet doet. Ik word er gek van een haat mijn leven met deze telefoon waar d batterij maar een halve dag van mee gaat. Maar alles liever dan die sony xperia. Dat meisje aan de telefoon die me des tijds deze telefoon aanraadde had er heus bij kunnen zeggen dat het flut kwaliteit was. Ik zo'n 500 euro armer had er net zo goed een andere telefoon van kunnen kopen. Nu boycot ik sony tot dat ik in mijn graf lig. Ik ben verdrietig en mijn vrienden lachen me uit met mijn telefoon. Ze hebben allemaal een iphone 5 of 6.. En dan heb ik het nog niet eens over die sony. Ik word meisje met waterdichte koelkast genoemd. Ik heb al zo weinig vrienden.

Maar laat ik even ter zake komen. De vraag aan jullie/u vodafone is.. Mijn abbonement verloopt pas in augustus. Of in augustus mag ik een nieuwe telefoon aanschaffen. Maar ik word echt krankzinnig van al die kapotte telefoons. Ik wil normaal kunnen communiceren met mijn sociale contacten en normaal foto's kunnen plaatsen of fb zonder dat ik een barst moet ontwijken. Geloof me.. Ik ben gelukkig als ik een iphone 6 heb. Dus is het mogelijk eerder een abbonement te verlengen voordat het jaar om is?

Misschien kunnen we dan een deal sluiten. Ik stuur nooit meer onnozele lange zeik berichtjes over mijn miserabele non iphone 6 leven en jullie gunnen mij minder spierpijn in mijn duimen.

Ik zeg doen!!

Groetjes

Demi

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Demi,

Maar wat is nu de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst bij Vodafone.
Dit kun je opzoeken via MyVodafone App en MyVodafone Website. Inloggen met je email-adres en je correcte wachtwoord. Indien je echt anderhalf jaar geleden je huidige twee-jaars-abonnement hebt afgesloten.
Dan zou de einddatum van dit abonnement ergens in Oktober 2015 moeten liggen. En dan zou je al in de maand Juni 2015 mogen verlengen. Vier maanden voor de einddatum dus.

Als je al in Juni 2015 mag verlengen. Dan is de periode tot de verlengdatum nog wel te overzien.
Houd er wel rekening mee dat de Apple iPhone 6 het duurste toestel op de markt is. En dat je dus hele hoge abonnementskosten zult moeten betalen. Dat is een soort aflossing van je smartphone in 24 maanden aan Vodafone. Je betaalt dus door middel van je abonnement.
Vergeet in dat geval niet om een smartphone-verzekering af te sluiten bij jouw abonnement.
De vraag is dus: wat is de einddatum van je huidige abonnement ?

N.B.: Laat je "vriendinnen" maar hard lachen. Niets van aantrekken.

Succes!

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic