Chidaruma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abbo met iphone 15 pro

Hallo,

 

Vanmorgen de bestelling gedaan en een mail met ordernr ontvangen en het contract ( betaling maandelijks 65 euro).

Echter vanmiddag ontving ik weer een mail van Vodafone met een nieuw ordernr en een nieuw contract waar ik opeens 72,50 per maand moet gaan betalen) gevolgd met een andere mail waar ik de bestelling moet bevestigen.

 

kan iemand mij even verder helpen hiermee, de chat is namelijk niet te bereiken. ( heeft soms iemand anders nog een bestelling onder mijn naam gedaan?) 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @Chidaruma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of iemand anders onder je naam een abonnement abonnement heeft afgesloten? Nee, natuurlijk niet. Tenminste, niet als je dit niet zelf hebt gedaan. Eén beetje vreemde aannamen van jezelf. 

Heb je toevallig geen Ziggo? Of laat ik het anders zeggen, je hebt wel Ziggo, maar dan zie je die korting NIET op je contract. De korting die je krijgt, omdat je ook Ziggo hebt, staat niet op je contract maar stond wel op de website. Deze Ziggo combinatie korting staat dus niet vermeld op je contract maar komt wel goed (als je adres gegevens bij Ziggo en Vodafone hetzelfde is). 

Heb je geen Ziggo, dan heb je waarschijnlijk bij het bestellen per ongelijk wel aangeklikt en dan heb je verkeerde informatie gegeven en is het dus toch meer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic