Hoi Kees,
Super dat je weer voor Vodafone hebt gekozen!
Dit is echter een forum voor en door klanten. Ik denk niet dat andere klanten jou hiermee kunnen helpen.
Ook ik heb alleen algemene info voor je. Misschien kun je daar wat mee. Voor meer informatie verwijs ik je naar of de klantenservice of de winkel.
- Als je abonnement nu nog op naam van je moeder staat, dan kan het zijn dat er inderdaad problemen ontstaan bij de verwerking
De gegevens komen namelijk niet overeen met de gegevens in ons systeem. Check dit even bij de klantenservice!
- De overdracht van het contract kun je direct regelen in My Vodafone onder
Persoonlijke gegevens. Met dit formulier draag je je mobiele aansluiting over aan iemand anders.
- De abonnementsvorm, de looptijd van het contract en alle extra's (acties, kortingen) blijven hetzelfde
- Eventueel resterend beltegoed vervalt (neem je niet mee over)
- Heb je je abonnement al opgezegd, dan vervalt je opzegging
- Degene die jouw contract overneemt betaalt € 14,50 voor de overdracht. Aan contractoverdracht wegens overlijden zijn geen kosten verbonden. Ook de contractoverdracht van ouder naar kind is kosteloos, als deze plaatsvindt binnen 6 maanden nadat het kind 18 jaar geworden is.
- Wil je een Familiekaart overdragen, dan worden alle mobiele nummers die onder dit contract vallen ook overgeheveld naar de nieuwe gebruiker
Je vindt bij het formulier alle informatie die je nodig hebt om de overdracht te regelen.