Staafmixer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging Vodafone abonnement

Hallo.

Ik heb op 7nov mijn abonnement verlegt zonder toestel, maar na een nachtje slapen wilde ik er toch een telefoon bij.
Op 8nov heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik het abonnement kon omzetten naar abonnement met met telefoon.
Dit kon maar de annulering zou 5 dagen inbeslag nemen.

Na 6 dagen heb ik weer gebeld met de klantenservice.
Mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat het nu minimaal 10dagen duurde.

Na 13 dagen toch maar weer gebeld omdat het mij niet lekker zat dat het abonnement zonder toestel een dag in de toekomst definitief word en ik nog geen annulering in mijn email had.
Blijkt dat er helemaal niet is geannuleerd!!! Echt Wat een bull**bleep**! Bijna vast gezeten aan een contract van 2 jaar... Terwijl ik de afgelopen weken 3x heb gebeld! 2uur aan de telefoon gehangen! En dan blijkt dat ze totaal NIKS hebben gedaan.

Dan verleng ik uiteindelijk toch mijn abonnement bij de aardige medewerker met een s7 edge.

Krijg ik een bevestiging via email en net er na de volgende email:

Beste meneer Moraal,

Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is: T&T

Niet thuis?
Geen probleem, de bezorger laat een briefje bij je achter. Dan kies je zelf waar en wanneer je het op wilt halen.

Veel plezier ermee!
Team Vodafone;

Aangezien er GEEN track en trace code en of link in deze email staat, toch maar weer de klantenservice gebeld of ik de track en trace code opnieuw kon krijgen omdat ik de levering van mijn nieuwe toestel niet mis wilde lopen.
Mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat het normaal was de er geen track en trace code bij deze eerste email zat. Ik zou na 24uur nog een email krijgen met de code!
Natuurlijk heb ik die email nooit gehad en gisteren avond laat tegen 22uur lag er een van postnl NIET THUIS bericht.

Elk jaar heb ik weer gedonder met Vodafone bij verlenging (ik heb 2 abonnementen via Vodafone)
Elke medewerker die ik aan de telefoon krijg verteld iets anders.

Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga alles retourneren en zeg mijn abonnementen op bij Vodafone.
6 Reacties 6
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Staafmixer, het is natuurlijk niet fijn als jouw bestelling zo stroef verloopt. Helaas kunnen we via het forum niets doen om dit op te lossen. Ik zie dat je al belde, maar dat een en ander nog steeds verwarrend is. Neem anders even contact met ons op via Facebook of Twitter. Dan zoeken we graag mee naar een oplossing.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic wordt binnenkort gesloten.
Staafmixer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen Facebook of Twitter.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Staafmixer , wanneer je geen Facebook of Twitter hebt raad ik aan om op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic