mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verlenging Red Super Actie verwerking

Goedeavond Vodafone,

Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn vriendin naar Emmeloord geweest om beide onze abonnementen te verlegen. Afgelopen maandag kreeg me vriendin al een smsje dat ze op 75% van haar data verbruik zat. Hierdoor even contact opgenomen met de klantenservice en toen kreeg ze te horen dat het nog even kon duren voordat het abonnement was omgezet omdat de order nog niet was verwerkt. En dat dit doorgezet zou worden. In de tussentijd had ik via twitter webcare al geregelt dat in ieder geval het abonnement omgezet werd en kreeg ik dus ook te horen dat de order nog niet was verwerkt.

Nu komt het probleem mijn vriendin heeft dus ook via twitter contact gehad met webcare. Alleen voor haar was het dus niet mogelijk om het abonnement om te zetten en kreeg zij te horen dat ze terug naar Emmeloord moest om het goed om te zetten naar het juiste actie abonnement. Nu komt bij mij de verbazing en de vraag; moeten we beide nog even geduld hebben en duurt het even voordat het afgesloten actie abonnement in werking gaat of is er inderdaad wat fout gegaan en moeten we weer afreizen naar Emmeloord?

Groet Mischa
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Mischa,

Normaal gesproken wordt het abonnement direct ingevoerd. In dit geval klinkt het inderdaad alsof er iets is fout gegaan. Helaas hebben ze alleen in de winkels met de openingsactie de mogelijkheid om de abonnementen met die korting in te voeren. Hiervoor zullen jullie dus inderdaad moeten afreizen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic