Dattebayo86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging Contract gaat geheel mis!

Geachte heer/mevrouw,
 
Mijn huidige mobiele contract loopt begin augustus a.s. af en aangezien ik al benieuwd was of er verlenging met nieuw toestel mogelijk was heb ik 25-04 j.l. via MyVodafone gekeken wat er zoal mogelijk was.
Ik kon mijn contract laten verlengen, en heb hierbij de keuze op de Samsung Galaxy Note II gemaakt icm RED B 2jr.  Alles online netjes ingevoerd (klantnummer, gegevens etc etc) , de bijbetaling voor het toestel betaald en de bestelling geplaatst.
Alles ging goed totdat ik vandaag het pakket thuisbezorgd kreeg.
Na alle afhandelingen met het bedrijf, dat voor Vodafone levert, kom ik erachter dat er het een en ander helemaal niet zo goed is gegaan. Het toestel was juist, alleen er is een sim-kaart meegeleverd waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Tevens een contract bij ingesloten waarin een compleet nieuwe aansluiting is gemaakt met nieuw 06-nummer. (hoe dan?) Na bijna 2uur met 1201 (met bijbehorende keuzemenu's en verbroken verbindingen) te hebben gehangen om uit te laten zoeken wat er mis is gegaan en waarom ik van het kastje naar de muur word gestuurd, ben ik het nu helemaal zat! Niemand die mij duidelijkheid kan geven of enigzins goed kan helpen. Alles aan het contract klopt, behalve het telefoonnummer.  Ik neem aan dat als je je contract laat verlengen (verlengen ja, dus niet andere abo) dat ze je dan niet een nieuwe 06-nummer leveren, waardoor ik nu dus voor 2 abonnementen moet gaan betalen!?!  Moet mij toch een kleine moeite lijken, om eigen nummer van huidig abonnement (ook Vodafone) over te laten zetten naar het verlengende abonnement en dat nieuwe 06-nummer (waar ik niet om gevraagd heb ) te laten annuleren?
 
Hopelijk is dit het laatste akkefietje met jullie, anders zijn jullie bij deze een klant kwijt. Zo ga je niet met je klanten om, sorry.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey Dattebayo86,

Dat is flink mis gegaan zo te lezen, wat vervelend zeg! Dit probleem is zo klantspecifiek dat ik dit niet via het Forum kan oplossen, omdat ik je gevens erbij nodig heb. Neem even contact op met de Web Crew via Twitter, Facebook of Hyves. Hier kunnen we je wel verder helpen:).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey Dattebayo86,

Dat is flink mis gegaan zo te lezen, wat vervelend zeg! Dit probleem is zo klantspecifiek dat ik dit niet via het Forum kan oplossen, omdat ik je gevens erbij nodig heb. Neem even contact op met de Web Crew via Twitter, Facebook of Hyves. Hier kunnen we je wel verder helpen:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic