elsvdw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen!

Hallo Vodafone! Mijn contract loopt 6 Juni af, dus kreeg ik een melding dat ik al een ander toestel mocht uItzoeken. Ik had er al eentje op t oog, ik ging deze x niet meer voor de iPhone, maar voor de HTC one x. Via "mijn Vodafone" kwam ik bij zogenaamde aanbiedingen die ik heel duur vond! Dus had me Er eigenlijk ap bij neergelegd dat ik naar een andere provider moest overstappen. Nou ben ik wel van t speuren op t web, en stuitte dus per ongeluk op deze site https://directsales.vodafone.nl/vfsuperdeal daar vond ik een geweldige deal! Toch verlengd dus! Waar ik stevig van baalde is dat de aanbieding pas vanaf 2 April is, dus pas daar na krijg ik mijn felbegeerde HTC-tje! Als ik dit had geweten, had ik alsnog verder gespeurd! Maar goed. Ik had nu eenmaal alles al verstuurd, en vroeg me wel af, waarom ik deze deal niet op "mijn Vodafone" kon vinden, het had niet veel gescheeld of ik was over gestapt. Nu is mijn vraag, wanneer gaat mijn nieuwe abonnement nu in? Wanneer houdt mijn oude nu op, en begint de nieuwe contractduur? Toch nog niet helemaal overtuigd dus, en ik weet, ik kan er nog van af zien. De grootste domper was wel, dat ik nog behoorlijk moet wachten, de rest
Zal wel loslopen. Iig bedankt alvast voor t antwoord!
Groetjes Els
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi elsvdw, wat leuk om te horen dat je weer bij Vodafone verlengd hebt! Op verschillende plaatsen hebben we soms verschillende acties. Het kan zo zijn dat je in de winkel reclame tegenkomt voor het ene toestel, en online voor het andere.

Wanneer je nieuwe contract ingaat, vind je in de bevestigingsmail. Je zult nooit een dubbel contract hebben bij een verlenging, dus als het nieuwe begint, stopt het oude. Mocht je nog andere vragen hebben over specifiek jouw bestelling, dan kun je bellen met 0900-0603.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi elsvdw, wat leuk om te horen dat je weer bij Vodafone verlengd hebt! Op verschillende plaatsen hebben we soms verschillende acties. Het kan zo zijn dat je in de winkel reclame tegenkomt voor het ene toestel, en online voor het andere.

Wanneer je nieuwe contract ingaat, vind je in de bevestigingsmail. Je zult nooit een dubbel contract hebben bij een verlenging, dus als het nieuwe begint, stopt het oude. Mocht je nog andere vragen hebben over specifiek jouw bestelling, dan kun je bellen met 0900-0603.
elsvdw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede morgen, bedankt voor het antwoord, ik zag inderdaad op mijn bevestigingsmail, dat mijn contract dat de " vermoedelijke ingangsdatum" 26-3-2013 zal zijn. Ik heb nog niets gezien op "mijn Vodafone" maar ik wacht het wel af. Het wachten is op mijn toestel, ik hoop dat dat zeer spoedig zal zijn.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dat hopen we ook! Laat je ons weten wanneer je je toestel hebt? En hoe hij bevalt?:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic